extreme make-over: kmteller edition
extreme make-over: kmteller edition
ik heb hier een nieuwe rd teller liggen en kan voor weinig een gebruikte chrome teller voor fs1 kopen
nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om het omhulsel van de rd te gebruiken met de tellerplaat vna de fs1.
dus eigenlijk van een fs1 en een rd teller 1 nieuwe fs1 teller te maken.
kan ik die openmaken zonder schade en klopt de elentrik der dan nog van? ( neutraal lampje enzo?)
nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om het omhulsel van de rd te gebruiken met de tellerplaat vna de fs1.
dus eigenlijk van een fs1 en een rd teller 1 nieuwe fs1 teller te maken.
kan ik die openmaken zonder schade en klopt de elentrik der dan nog van? ( neutraal lampje enzo?)
- Tombo
- 17500km gereden
witloof schreef:hmm jammer...
ik moet nieuwe teller hebben van fs1 he:D
succes met vinden en trek de knip maar vast

je kan beter een mooie gebruikte zoeken, alhoewel je daar ook de hoofdprijs voor betaald. Of anders gewoon een mooie met een chrme huis, maar met een wat slechtere rand, en daar druk je gewoon zo'n rubber bovenop

- Tombo
- 17500km gereden
.... dat is een gezegde
Je kan je wel druk lopen maken om iets wat verleden tijd is, maar dat heeft toch geen zin
voor 3 jaar geleden had ik ook gratis en voor niets zo 10 fs1 blokken kunnen krijgen, maar toen wist ik er niet mee wat ik er mee moest. Nu kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Maarja, gebeurd is gebeurd

Je kan je wel druk lopen maken om iets wat verleden tijd is, maar dat heeft toch geen zin

voor 3 jaar geleden had ik ook gratis en voor niets zo 10 fs1 blokken kunnen krijgen, maar toen wist ik er niet mee wat ik er mee moest. Nu kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan. Maarja, gebeurd is gebeurd