Yamaha FS1 Club Oost Nederland

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
rob2f2
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Contacteer:

Bericht door rob2f2 »

www.yamahafs1.nl
[hr]

Misschien dat sommigen van jullie ons al kennen. Wij hebben nieuw leven geblazen in de site.
We zijn een Yamaha FS1 club, met de oorsprong uit het oosten van het land.

Aan onze club hebben wij een site gewijd, die ondertussen gevuld is met van allerlei informatie:

- Leden: we hebben hier een overzicht van de leden, zo kun je nagaan of er nog Yamaha liefhebbers bij jou in de buurt zijn en welke type's ze hebben. Ook staan er bij veel leden een foto met een klein verhaaltje over hun Yamaha verleden of heden.
    - Restauratieprojecten: we hebben van diverse leden restauratieprojecten online staan (met foto's)
    - Agenda: hier staan toertochten in vermeld (waarbij vrijwel altijd fs1's aanwezig zijn). Hier staan ook (grote) brommerbeurzen vermeld. Wij zullen deze pagina regelmatig bijwerken.
    - Foto's: hier staan fotoalbums van diverse toertochten, waaronder die georganiseerd door onze club en een selectie uit de toertochten georganiseerd door het fs1forum
    - Diensten: hier kun je terecht voor diverse diensten
    - Links: hier staan diverse handige links
    - Contact: voor als je extra informatie wilt hebben of vragen hebt
    - Gastenboek: hier kun je terecht om wat mee te delen aan de leden

Hopelijk tot snel op een van de toertochten of beurzen.

Lid worden?

Lijkt het jou ook leuk om lid te worden en samen met ons leuke activiteiten te organiseren, stuur dan vrijblijvend een mail met je naam, woonplaats, model en jaartal FS1. Stuur tevens een foto mee van jouw Yamaha FS1 en een klein verhaal over de historie van jou en je bromfiets. Stuur dit naar: rob@yamahafs1.nl en dan plaatsen wij dit op de site!

Voorwaarden:

Iedereen die in het bezit is van een Yamaha FS1 kan lid worden en er zijn géén kosten aan verbonden!
rickdtm

Bericht door rickdtm »

grappig, vanmiddag bij mijn favorieten gezet :lol:
veel leuke brommers op de site.
in 1996 werd ik lid van de eerste yamaha club in nijmegen, wat volgens mij toen nooit iets is geworden, ik zocht het op het internet en kon niets meer vinden, toevallig kwam ik jullie wel tegen, hoi.

mvg rick.
rob2f2
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Contacteer:

Bericht door rob2f2 »

Erg fijn om te horen. Onze club is ontstaan uit het niets en heeft nu al de enige reputatie opgebouwd, ook is het leuk/nuttig voor restauratieprojecten om eens tussen de foto's te kijken hoe een ander restauratieproject kan verlopen.

Wij proberen (minimaal) 1 keer per jaar een clubtoerrit te organiseren (door de organisatie van de club), waarvan we de foto's ook online zetten. Daarnaast zetten we de wat grotere (landelijke) evenementen ook in de agenda.
Plaats reactie