Oliepompje de geest gegeven? Ik maak zelden mee dat krukassen in originele blokjes overlijden.
Oliepompje was afgesloten HJ
Wel een flinke vastloper , Blokje nu open .
Lagers zijn GAAR , Speling links 1/2 mm , rechtes 2 mm .
En er zit verschil in de krukas .
Had er nog een van een 378 , die is anders dan van een Cherrif .
Tandwiel die de koppelingskorf aan drijft is anders vast
Klopt. Moet je dat tandwiel ook overzetten. Soms kunnen ze daar een beetje van gaan gieren. Misschien pak je het best een kruk van een later type blokje dat het tandwiel met een losse spie op de as houdt, zodat je de 2 tandwielen bij elkaar houdt.
Volgens mij komen bijna alle imitatieonderdelen uit de zelfde fabriek. Tenminste, praktisch alle imitatieachterspatborden zijn allemaal even krom, de ophangoren zijn niet gelijk ten opzichte van elkaar aan het spatbord gelast. Kwa imitatieonderdelen zou ik altijd voor de goedkoopste gaan
ja maar die van john heeft hij zelf laten maken, die zijn praktisch niet van orri te onderscheiden behalve dat er geen gaatjes in zitten, zodat je zelf kan kiezen aan welke kant het rubber komt.
mpro09 schreef:ja maar die van john heeft hij zelf laten maken, die zijn praktisch niet van orri te onderscheiden behalve dat er geen gaatjes in zitten, zodat je zelf kan kiezen aan welke kant het rubber komt.