Wat heb jij vandaag met of op een brommer gedaan v4.0
-
- 500km gereden
2f2 uit z'n winterslaap gehaald.
2e kick lopen, geweldig gewoon na 3 maanden in de vrieskou.
Schijfrem stond vast, die heb ik geprobeerd even snel te ontluchten maar de ontluchtingsnippel heb ik helemaal losgedraaid maar er kwam geen beweging in moest 'm helemaal bijna eruitdraaien om er een beetje olie uit laten via het schroefdraad en toen ging ie los en deed ie het verder normaal.
Knipperlicht gerepareerd, 't is altijd wat met die yamaha knipperlichten nu had ik weer een losgetrild binnenwerkje.
Sta net bij een stoplicht staat me neutraallampje te knipperen gelijk met me knipperlicht heb 'm al een aantal jaartjes maar dat was me nog nooit opgevallen en dat is ook nooit geweest volgens mij. Vreemd, gaat ik naar kijken als het mooi weer is.
Voor de rest reed ie als vanouds, geen klap verkeerd.
2e kick lopen, geweldig gewoon na 3 maanden in de vrieskou.
Schijfrem stond vast, die heb ik geprobeerd even snel te ontluchten maar de ontluchtingsnippel heb ik helemaal losgedraaid maar er kwam geen beweging in moest 'm helemaal bijna eruitdraaien om er een beetje olie uit laten via het schroefdraad en toen ging ie los en deed ie het verder normaal.
Knipperlicht gerepareerd, 't is altijd wat met die yamaha knipperlichten nu had ik weer een losgetrild binnenwerkje.
Sta net bij een stoplicht staat me neutraallampje te knipperen gelijk met me knipperlicht heb 'm al een aantal jaartjes maar dat was me nog nooit opgevallen en dat is ook nooit geweest volgens mij. Vreemd, gaat ik naar kijken als het mooi weer is.
Voor de rest reed ie als vanouds, geen klap verkeerd.
- Jeti
- 17500km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- Tombo is mijn testpiloot
Jeti schreef:Brommer van Gino gepoetst en roest plekjes van het chrome afgehaald.
je bent een schat jet
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zwepper
- 2500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer: