DT frame en blok
deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag zoals jou rd/mx
ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat
150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens.
er zijn losse delen genoeg denk ik.
DT frame en blok deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag zoals jou rd/mx ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat
150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens. er zijn losse delen genoeg denk ik.
Dat lijkt me wel erg veel? Zo bijzonder is het niet. Voor 250 heb je een complete DT zonder kenteken als je een beetje zoekt.
Giel_fs1 schreef:lekker, maar doe je die tank niet weg?
maar kmoet ff antwoord heben op mn vraag, door die fotos zien ze die niet meer
Giel_fs1 schreef:wat is een zij-contactslot orrigineel (gebruikt, met orriginele sleutels) ongeveer waard?
kan namenlijk een achterlicht voor mn puch kopen (spaninnga) maar hij heeft ook nog dat slot liggen, misschien kan ik dat dr voor een mooi prijsje bij nemen.
Ik denk wel dat zo een zijcontactslotje als het nog best is en de standen nog niet uitgeloterd zijn toch wel naar de 70 euro kan gaan...afhankelijk of het voor een 4 bak of 5 bak is.
DT frame en blok deze heeft geen toerenteller of aansluiting op het blok daarvoor, RD wel, het schiet me net te binnen toen ik je blok zag zoals jou rd/mx ook standaard heeft. het stofkapje op deze plaats word nooi terug geplaatst, of een toerenteller aansluiting nooit werwijderd, dan zit er altijd een aansluiting voor een toerenteller, of een gat waar hij zat
150 euro? een net frame met gelijk blok? vind het maar nog eens. er zijn losse delen genoeg denk ik.
Dat lijkt me wel erg veel? Zo bijzonder is het niet. Voor 250 heb je een complete DT zonder kenteken als je een beetje zoekt.
ik heb in 2003 ook een frame gekocht bij leertouwer, voor een ar50 ook niets speciaals, wel gewoon 150 euro, geen a-brug, blok of monoveer, als er "iemand" een "duitser" met b.v verbeurt frame koopt een soort casco waarde? de bouten en gaten, alle zijn controleerbaar.
ik vind het geen overdreven getal?
hoe kan dat nou, een gereviseerd blokje voor 375 euro
kosten zijn;
goede zuiger 30
boren. 30
goede krukas. 100
skf lagers 35
goede keringen. 20
pakkingen. 10
koppeling platen 10.
drukveertjes 10.
stalen koppelplaat 8
ori puntjes 25
totaal 278 euro
dan blijft er nog 97 euro over .
daar moet je dan een :
kompleet blok , ontsteking , cilinder (origineel), kop voor leveren
en de boel in elkaar zetten en regelen.
wat denken jullie is dit een totaal goed gereviseerd blokje?
denk het niet.
ik noem zo iets een opgeknapt blokje
dus niet een blokje die weer op 0 km begint
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;