Wie kan me wat vertellen over deze fs1?

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Sanno
Aan het inrijden
Aan het inrijden
Contacteer:

Bericht door Sanno »

Zwepper schreef:Hee sanno !
ik heb jou op msn geloof ik via nick,
ik heb jou brommer foto's al eens hier op het forum geplaatst, ook van jou vader met die dikke afro ! :lol:

gij zijt die punker toch :lol: ? hahahaha ja dat jaren 70 kapsel :lol: :lol: :lol: zou daar als sleutelaar echt niet rond mee durven lopen, 1 vonkje van een haakse slijper en de boel vliegt in de hens :o welke foto's had ik jou allemaal gestuurd toen? had er een boel gescand alleen heb alleen deze 2 teruggevonden. doe trouwens tegenwoordig niet meer aan msn, beetje druk de laatste tijd :wink: wat zit er nou tussen de teller en koplamp van nix? zo'n windmolentje waar je tegen moet blazen en de wieken gaan draaien :lol: ? ik zie ook dat er zo'n deuk in het zijdeksel zit voor de expansieuitlaat, zijn die nog een beetje te krijgen? heb net op marktplaats, kapaza, 2ehands en ebay gekeken maar kan nog nergens een opknapper vinden. maar het komt wel goed ik zal er 1 vinden :)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Hee, welkom.
mooi verhaal, ik wens je veel succes.
Toevallig zag ik die witte flappen met yamaha van de week bij Yampé liggen. (maar zullen ze vast bij meer (web)winkels hebben)

Waar woon je, in de buurt van Thom/Zuidland/Rotterdam?

Weet je of er ergens nog iets van verzekeringspapieren van de brommer rond kunnen zweven? Dan zou je het framenummer kunnen achterhalen, en wellicht het echte type/bouwjaar (of je vindt hem terug ;)).
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

Ja had nog een paar andere foto's van je gehad maar ken ze ff niet vinden, maar sanno woonde volgens mij in zeeland ofzo :lol:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Je ziet inderdaad een windmolentje op de teller zitten. Had iemand er een keer opgepakt. Zit nu een andere teller op zonder molentje. Je zadel is geen origineel zadel, maar een aftermarket dat niet door Yamaha geproduceerd is. Een accesoire, dus. Veel chroom spul was imitatie. Er zijn chromen kapjes die ooit door iemand verchroomd zijn, maar de meesten zijn ook imitatie. Who cares. Mijn deukkappie is redelijk uniek. Er zijn er sowieso weinig, en nog minder in chroom, wat betekent dat hij echt helemaal gaaf is. Op MP gaan deukkappies doorgaans tussen de 70,- en 100,- weg. Veel te duur naar mijn smaak. Ik heb de mijne ooit geruild met iemand die me dat kapje gunde.
Kijk eerst even in de FAQ.
Plaats reactie