Jep ik probeer nu al zoveel mogelijk km te maken.
En volgas rijden heb ik eigenlijk nooit zolang durfen doen op een fs1 (op geen een brommer eigenlijk)
liever een rustig toerental, dat houd de boel heel
Twowheeler schreef:Ik ga er ok 200 rijden ofzo hoor maar dan heb ik je op maat kopje erop hoor Gino! Dus dan worde het 100km ofzo
mijn kopje is al ingepakt en geadresseerd !! zal hem vandaag eens op sturen naar gino
heb je de cilinder en zuiger ook mee gestuurd?
anders moet je even je cilinder er op zetten en je zuiger op de bdp zetten , met de voet pakking er onder he.
dan even met een schuifmaat meten hoever je zuiger rand onder de cilinder zit.
en wat voor een cilinder heb je?
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twowheeler schreef:Ik ga er ok 200 rijden ofzo hoor maar dan heb ik je op maat kopje erop hoor Gino! Dus dan worde het 100km ofzo
mijn kopje is al ingepakt en geadresseerd !! zal hem vandaag eens op sturen naar gino
heb je de cilinder en zuiger ook mee gestuurd? anders moet je even je cilinder er op zetten en je zuiger op de bdp zetten , met de voet pakking er onder he. dan even met een schuifmaat meten hoever je zuiger rand onder de cilinder zit. en wat voor een cilinder heb je? gr gino
ja ik stuur mijn cilinder mee ,moet ik mijn zuiger ook mee sturen ?want die ziet er heel beschamend uit er moet eigenlijk een nieuwe in
ginofs1 schreef:hum dan kan je hem beter eerst laten honen met een nieuwe zuigert. of is het een imitatie cilinder? hier in Hilversum kost het boren honen 30 euro.
voor dat geld heb ik bijna een nieuw setje, maar mijn cilinder is volgens mij wel aardig er zitten alleen aan de zijkant een paar krasjes volgens mij zij die wel weg te poetsen maar een nieuwe zuiger en veren en waterproof schuurpapier gaan hem wel redden volgens mij
kan ik dan evt een nieuwe zuiger mee sturen ?,ik zal zien of ik mijn cilinder op kan poetsen
ginofs1 schreef:hum dan kan je hem beter eerst laten honen met een nieuwe zuigert. of is het een imitatie cilinder? hier in Hilversum kost het boren honen 30 euro.
voor dat geld heb ik bijna een nieuw setje, maar mijn cilinder is volgens mij wel aardig er zitten alleen aan de zijkant een paar krasjes volgens mij zij die wel weg te poetsen maar een nieuwe zuiger en veren en waterproof schuurpapier gaan hem wel redden volgens mij
kan ik dan evt een nieuwe zuiger mee sturen ?,ik zal zien of ik mijn cilinder op kan poetsen
sorry maar ik werk alleen met goed spul.
post eens een foto van de onder kant van je cilinder?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
sorry maar ik werk alleen met goed spul. post eens een foto van de onder kant van je cilinder?
zal ik doen,maar als dit cilindertje idd niet meer gechikt is ,kan het dan evt met een nieuw setje?,of moet ik die dan eerst inrijden? anders wacht ik nog even met het kopje