Jeti schreef:Van het nieuwe zundapp project (jps look: mat zwart met gouden details) de kappen geschuurd en in de primer gezet. En de bus geplamuurd en dak geverfd
(lang leve de vriesloosheid!)
Zo, het spuitwerk van de jpsdapp (jet player special) is bijna klaar Dan volgende week meenemen naar de keuring!
Nieuwe accu gevuld en aan de lader gehangen. Deze gaat er pas in als het niet zo koud meer is en rondje gereden naar maatje van me. Is marinier dus zie ik helaas niet zoveel meer.
En daarna nog een boodschapje gedaan: de lekkerste patat van noord-Holland gehaald was wel mooi, stond daar te wachten en zag een jongen om m'n fizzy heen draaien en kijken.
Precies zoals ik ook altijd deed/doe. Alleen nu was de brommer de mijne. Toch wel een mooi momentje..
Twowheeler schreef:Nieuwe accu gevuld en aan de lader gehangen. Deze gaat er pas in als het niet zo koud meer is en rondje gereden naar maatje van me. Is marinier dus zie ik helaas niet zoveel meer. En daarna nog een boodschapje gedaan: de lekkerste patat van noord-Holland gehaald was wel mooi, stond daar te wachten en zag een jongen om m'n fizzy heen draaien en kijken. Precies zoals ik ook altijd deed/doe. Alleen nu was de brommer de mijne. Toch wel een mooi momentje..
Haha, dat had je gedacht! De lekkerste patat haal je bij paal 29(schoorl aan zee) daar bak ik namelijk
Lekker door de regen gereden.
En toen waren er allemaal boeren bezig met nutteloos rond te rijden dus kon ik lekker door de natte modder heen
nu heb ik een bruine yamaha
Jeti schreef:Van het nieuwe zundapp project (jps look: mat zwart met gouden details) de kappen geschuurd en in de primer gezet. En de bus geplamuurd en dak geverfd
(lang leve de vriesloosheid!)
Zo, het spuitwerk van de jpsdapp (jet player special) is bijna klaar Dan volgende week meenemen naar de keuring!