nu dat kabinet gevallen is, moet er eerst weer een nieuw verkozen worden. en ik vroeg mn vader, en hij zij, dat zal rond juni wel rond zijn. en omdat het gevallen is, mogen ze geen belangrijke dingen doorvoeren. dus Bob zei, dan zal het rijbewijs ook wel wat later komen.
weet iemand óf het per vandaag dan uitgevoerd wordt?
of dat ze het nog niet mógen uitvoeren door de val van het kabinet?
of weet iemand of het al in is gegaan?
we kunnen ook Camiel Eurlings (mn naamgenoot -> moet m niet ) van kant maken kilometerheffing en brommerpraktijk examen
echt totale onzin wat die man uitbraakt niemand op CDA (toch?) stemmen
Eurlings is de beste V&W minister sinds jaren. Eindelijk krijgen we gewoon de weg erbij die voor onze maatrschappij en economie 25 jaar geleden al noodzakelijk waren. Peijs, Netelenbos en May-Weggen waren echt drama's. Het brommerrijbewijs is een implementatie van EU regelgeving.
Ik volg totaal geen politiek luister alleen maar naar info over het brommerrijbewijs, en Geert Wilders zijn uitspraken hij heeft opzich best gelijk, mer sommige dingen vind ik ovedreven
Camiel schreef:Ik volg totaal geen politiek luister alleen maar naar info over het brommerrijbewijs, en Geert Wilders zijn uitspraken hij heeft opzich best gelijk, mer sommige dingen vind ik ovedreven
maarja boeie
niemand iets over de invoering gehoord?
En das dus 't probleem, de mensen die Geert Wilders stemmen verdiepen zich niet genoeg in de politiek...
Die kerel spoort gewoon niet... alleen z'n taalgebruik al!
klein voorbeeldje, zijn partij heeft geen leden, waarvoor zou dat nou zijn? Precies! Dan hoeft hij ook geen dingen die die op 't ene moment zegt waar te maken;)
Ik vind het gewoon wel lol - hoofdoeken tax xD 1000€
- geen hoofddoeken in openbare gebouwen (dacht ik ) of in gebouwen/stichtingen (ofzoiets:P) die financiering van de gemeente krijgen
Ik hoor zo'n dingen altijd als ik in garage aan brommer bezig ben
vind gewoon dat ie lef heeft zo'n uitgesproken mening hebben en steeds doorgaan na doodsbedreigingen enal xD
ben eigenlijk niet bang voor het praktijkexamen, zal allemaal wel lukken (denk ik). maar het geld is t m hoop dat mn ouders beetje meebetalen, opa kan ik niet vragen, hij sponsorde al mijn 2RU voor ¾ van het geld. duss...
de kosten gaat t om
maarja, hoop dat t gewoon niet uitgevoerd wordt tot 7 augustus
haha daar heb je geluk mee.
Ik moet echt alles zelf betalen.
Krijg niet echt veel van men ouders. Ben ik ook wel blij mee want dan is het veel meer waard voor je.
Ik kon kiezen of sponsoring voor de brommer,
of 2.5 jaar later voor de auto (of t rijbewijs daarvoor).
en toen werkte ik nog echt totaal niet, dus verdiende niks, en wou het heel graag zon oude brommer, dus gwn voor brommer gekozen ipv auto.
en nu help een een kennis van mn moeder met wiskunde bijles een 12€/u, 1x/week. en zo hou ik mn beurs een beetje gevuld