ik heb een fs1 2ru gekocht en de vorige eigenaar heeft de olie tank eraf gehaald.. omdat dat pompje nog wel eens stuk wil gaan.
hij heeft dus dat tankje weggehaald en bij de pomp zelf een omhulsol gemaakt zodat er geen blootliggende draaiende delen meer zijn
hij doet nu gewoon bezine (euro 95) mengen met olie !
minder kans op een vastloper zij hij:p
Je kan er ook een plaatje op maken en de oliepomp helemaal weghalen.
Ik rijd al jaren met een niet aangesloten oliepomp die ook niet eens afgeschermd is enzo Nooit last van
BIj mij is hij er ook uit, volgens mij zit er ook een plaatje of zoiets voor!
Vind het persoonlijk wel best makkelijk, gewoon een 10L of meer jerrycan kopen, en dan effe menge, en dan der in mikke, tevens kun je nu waar vroeger je olietank zit, een reserve fles olie doen, voor als je een keer in nood komt!
Aad schreef:BIj mij is hij er ook uit, volgens mij zit er ook een plaatje of zoiets voor!
Vind het persoonlijk wel best makkelijk, gewoon een 10L of meer jerrycan kopen, en dan effe menge, en dan der in mikke, tevens kun je nu waar vroeger je olietank zit, een reserve fles olie doen, voor als je een keer in nood komt!
Groet, Aad
Of je maakt er een gat in en maakt er een gereedscaps bak van
Ik bedoel meer als je de kabel alleen verwijdert Dat het asje er zit weet ik. Jasper heeft dit toen ook weggehaald en hier volgens mij een plaatje voor gemaakt.
Ik dacht zelfs dat hij zei dat hij het merkte in prestaties dat die pomp weg was