Aanschaf FS1
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- NIX
- 10000km gereden
Hmm oke, ik bel die zaak nog wel ff..
En anders zoek ik verder via marktplaats, ik ben hiervoor naar een derbi opzoek geweest, maar daar probeerde ik marktplaats te vermijden omdat ik geen zin had om een afgeragd ding te kopen.
Maar door tog overgehaald te zijn door een vriend van mn pa (heeft 1 kreidler en 1 zundapp) ben ik beetje opzoek gegaan.
Weer via dealers maar is marktplaats beetje betrouwebaar?
Of zou ik dan even moeten vragen of die vriend van mn pa mee kan zodat ik geen miskoop doe?
En anders zoek ik verder via marktplaats, ik ben hiervoor naar een derbi opzoek geweest, maar daar probeerde ik marktplaats te vermijden omdat ik geen zin had om een afgeragd ding te kopen.
Maar door tog overgehaald te zijn door een vriend van mn pa (heeft 1 kreidler en 1 zundapp) ben ik beetje opzoek gegaan.
Weer via dealers maar is marktplaats beetje betrouwebaar?
Of zou ik dan even moeten vragen of die vriend van mn pa mee kan zodat ik geen miskoop doe?
-
- 500km gereden
Ik ben ook wel eens langs die zaak geweest en vond ze toen ook aan de dure kant. Er stonden toen geen FS1's maar wel een aantal Zundapp's die misschien technisch wel redelijk in orde waren, maar er echt niet uitzagen en die moesten toch al snel een 1250 opleveren..
Dus niet gelijk toehappen voor die 1000 euro. Als ze er inderdaad geen (goede) papieren bij hebben zitten kun je sowieso het geld voor het kenteken gewoon van die 1000 euro afhalen..
En iemand meenemen is wel zo handig, ik weet niet of je er zelf al op gereden hebt?
Dus niet gelijk toehappen voor die 1000 euro. Als ze er inderdaad geen (goede) papieren bij hebben zitten kun je sowieso het geld voor het kenteken gewoon van die 1000 euro afhalen..
En iemand meenemen is wel zo handig, ik weet niet of je er zelf al op gereden hebt?
-
- 500km gereden
-
- 5000km gereden
Ja. Ik had Bob meegenomen
want toen (nu nog maar beetje meer hoor) wist ik er echt níéts vanaf.
enja, deze van van MP, dus moest ook helemaal gestest worden, dus bob had gewoon even alle 4 de versnellingen getest.
En dan ging ik er eventjes op.
1) Ik kreeg hem niet aan
2) Ik verzoop hem
3) Toen hij liep (door bob of die man zelf), ging ik de 1 in, zonder suc6
4) toen ik m goed in de 1 kreeg, reed ik stukje door wei/weggetje op zn erf, en dan vloog de ketting eraf (was te los)
Maarja
iemand die er verstand van heeft is dus écht wel handig

want toen (nu nog maar beetje meer hoor) wist ik er echt níéts vanaf.
enja, deze van van MP, dus moest ook helemaal gestest worden, dus bob had gewoon even alle 4 de versnellingen getest.
En dan ging ik er eventjes op.
1) Ik kreeg hem niet aan
2) Ik verzoop hem
3) Toen hij liep (door bob of die man zelf), ging ik de 1 in, zonder suc6
4) toen ik m goed in de 1 kreeg, reed ik stukje door wei/weggetje op zn erf, en dan vloog de ketting eraf (was te los)
Maarja

iemand die er verstand van heeft is dus écht wel handig

- NIX
- 10000km gereden
Zonder kenteken is dit wel aan de dure kant, inderdaad. Of het moet echt een hele mooie zijn met nieuwe ketting, tandwielen, banden kabels, noem maar op. En er verder ongeschonden uitzien. Dus ook geen roest op het frame onderaan, gave spatboarden, velgen en spaken. Een brommer en ook een 2RU kan wel zonder kenteken 1000,- waard zijn, maar dan moet ie dat ook werkelijk waard zijn. Meestal zijn ze dat niet.
Kijk eerst even in de FAQ.
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
maar vooral iemand meenemen die op een fs1/ schakelbrommer kan rijden, altijd testen.
Geen goed gevoel -> niet doen
en er komen bijna elke dag weer nieuwe advertentie's op marktplaats.
je kan ook bij almere langsgaan, daar kon ik toen een proefrit maken. (bovendien staan daar altijd wel een paar brommers
)
je hebt ook nog yampé (weet niet waar die zit, maar hij heeft wel een site)
zelf vond ik de 2ru eerst ook erg mooi, maar ik ben tog blij dat ik geen 2ru gekocht had, mijn yb1 rijdt ook super
Geen goed gevoel -> niet doen
en er komen bijna elke dag weer nieuwe advertentie's op marktplaats.
je kan ook bij almere langsgaan, daar kon ik toen een proefrit maken. (bovendien staan daar altijd wel een paar brommers

je hebt ook nog yampé (weet niet waar die zit, maar hij heeft wel een site)
zelf vond ik de 2ru eerst ook erg mooi, maar ik ben tog blij dat ik geen 2ru gekocht had, mijn yb1 rijdt ook super

-
- Tombo is mijn testpiloot
is wel aan de hoge kant.
een mooie 2ru met kenteken dan denk ik aan 800.
maar er was iemand op het forum met een zo goed als nieuwe 2ru .
hij verkocht hem niet voor 2000 euro
een mooie 2ru met kenteken dan denk ik aan 800.
maar er was iemand op het forum met een zo goed als nieuwe 2ru .
hij verkocht hem niet voor 2000 euro
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;