wakker worden, verbazen dat het mn broertje gelukt is om een nachtje door te halen, ontbijten, ochtend muziek luisteren, iemand missen, en de andere ochtend zoot
vanacht zitten vervelen tot een uur of half 4, komt moeders vanochtend me kamer in vergeet je niet dat je om half 11 bij de tandarts moet zijn dus kon lekker 8 uur me nest uit om vervolgens op de brommer 20 km heen en 20 km terug naar de tandarts te gaan
ik ontwerp momenteel een zwengelsysteem voor een soort zuilen die op de Vlaamse pleinen komen te staan binnenkort.
Bedoeling is dat de zuil verlicht wordt wanneer er iemand aan de zwengel draait..
Aad schreef:Verzinnen wat ik morgen met m'n dame kan gaan doen in Arnhem.
Suggesties van de Arnhemnaren?
In het park hangen met bier. Of kijken of er in The Move, The Stage of Willemeen iets te doen is.
Roberto.B schreef:weet iemand hier ook of je je broomer op je eigen naam kan zetten en dan de verzekering op van je pa
ik heb een vespa si erbij en heb geen zin in dure verzekering
Ja dat kan, alleen dan ben jij niet verzekerd als jij erop rijdt (je bent jonger en < 24)
Dus beter van niet. En dan neem je toch een goedkope verzekering! (is geen schakelbrommer, dus goedkoper, tenminste.. was vroegah zo)