joscabrio schreef:yep helemaal geweldig in de kliko met het kabinet Nu maar hopen dat met de gemeenteraad verkiezingen die linkse kneuzen hier in nijmegen ook ten onder gaan, het liefst samen met de burgemeester dat is ook zo een doorschuiver.
Idd, Nijmegen is een mooie stad, alleen het is jammer dat het Havana aan de Waal wordt genoemd
Fuck. Ik heb besloten te emigreren als pvv de grootste partij wordt.
Kijk hoe het de LPF af ging. Ik geef ze 100 dagen in het kabinet dagen als het uberhaupt al lukt een coalitie te vormen . En besef dan dat LPF misschien nog wel beter was als de pvv.
Fuck. Ik heb besloten te emigreren als pvv de grootste partij wordt.
Kijk hoe het de LPF af ging. Ik geef ze 100 dagen in het kabinet dagen als het uberhaupt al lukt een coalitie te vormen . En besef dan dat LPF misschien nog wel beter was als de pvv.
Maar afgelopen jaar is er meer ophef geweest over bepaalde onderwerpen dan toen met Pimmetje. En PVV is idd erger dan LPF. Ik heb niets tegen andere meningen en rechtse partijen, maar pvv is mij te extreem en blaast alles teveel op.
krijg eur van de verzekering voor mijn brommert en dan is mijn helm en al die zooi nog niet meegerekend dus dat word binnekort weer een dikke brommert bouwen
Laatst gewijzigd door Zwepper op 15 mar 2010, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Zwepper schreef:krijg 900 eur van de verzekering voor mijn brommert en dan is mijn helm en al die zooi nog niet meegerekend dus dat word binnekort weer een dikke brommert bouwen
das goed nieuws man
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwepper schreef:krijg 900 eur van de verzekering voor mijn brommert en dan is mijn helm en al die zooi nog niet meegerekend dus dat word binnekort weer een dikke brommert bouwen
das idd een mooi bedrag ja kan je het wrak nog terugkopen?