Vandaag de cabrio uit de stalling gehaald hij staat nu in de werkplaats.
Omdat ik ermee over de weg ben gereden is de motor nu helemaal kapot.
Dat is echter geen probleem, ik wilden er toch indien haalbaar een 3.0 inbouwen met een 6 bak.
Het was een avontuurlijke rit ik reed in de cabrio mijn zus in mijn touring er achter.
De cabrio begon na 2 kilometer al heet te lopen, gestopt en de druk eraf gehaald
koelvloeistof bij gevuld dat heeft geholpen ongeveer 30 kilometer, 4 kilometer voor mijn schuur begon hij licht te tikken
en de sneheid ging er langzaam uit, het getik werd harder en 60 was de top snelheid.
langzaam ging het naar 40 km en 200 meter voor de deur was het gedaan met de pret.
alle compressie weg, en de motor viel uit en was ook niet meer aan te krijgen.
onder de auto vormde zich een plas olie vermengt met koelvloeistof gelukkig niet al te veel.
De cabrio zal nu een gehele renovatie ondergaan dit jaar dus geen cabrio rijden.
In 2011 moet ze dan weer fris en fruitig de weg op

Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.