oh haha. Hoe gaat het met de zuiger en kopje?
Kan ik voor die probeer kop gewoon nog m'n vorige koppakking gebruiken? En dan voor die HD kop de nieuwe.
oh haha. Hoe gaat het met de zuiger en kopje? Kan ik voor die probeer kop gewoon nog m'n vorige koppakking gebruiken? En dan voor die HD kop de nieuwe.
kale zuiger is ook bij franken deze meet hij op zodat hij hem perfect op maat kan honen.
ja gebruik maar die oude pakking
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
oh haha. Hoe gaat het met de zuiger en kopje? Kan ik voor die probeer kop gewoon nog m'n vorige koppakking gebruiken? En dan voor die HD kop de nieuwe.
kale zuiger is ook bij franken deze meet hij op zodat hij hem perfect op maat kan honen. ja gebruik maar die oude pakking
kale zuiger is ook bij franken deze meet hij op zodat hij hem perfect op maat kan honen. ja gebruik maar die oude pakking
ok top
cilinder op gehaald en een andere weer gebracht.
je cilinder is mooi geworden, nu kan ik aan het werk
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ok top
cilinder op gehaald en een andere weer gebracht. je cilinder is mooi geworden, nu kan ik aan het werk
dat is heel erg mooi, kan je eigenlijk aan de gang vorderingen zie ik wel in m'n topic ofzo? of pm.
Gisteren met de leergrootmeester blokje weer in elkaar gezet. En kopje is netjes afgedraaid en gepolijst. Foto's komen nog.
Nu kan ik weer verder met spuit- en bouwwerk.
Vandaag het kappenwerk geschuurd, kan in de primer en verf als het eindelijk eens ophoudt met vriezen..
Moet alleen de spatborden en velgen nog, maar wil eerst de rest in elkaar zetten en rijdend maken.
Vandaag niks aan mijn brommer gedaan, gisteren mijn schade brommer weggebracht er word volgende week een schade rapport voor opgemaakt door een man van de verzekering dus ff afwachten hoe dat af gaat lopen.
Toen gister middag nog een rondje gereden op mijn nieuwe schoolvervoer een superieure puch maxi niet vooruit te branden dat k*t ding, bij 45 gaat hij wel heel gekke geluiden maken