Oorzaak gevonden!

Alles over de techniek en sleutelen
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

en dat was?
bram-blue racer

Bericht door bram-blue racer »

lees in beginpagina :D
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10820
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Bericht door NIX »

NIX schreef:Kijk eens of de einddemper verstopt zit.

NIX schreef:Had ik de verstopte pijp al genoemd?

NIX schreef:Trek de einddemper er gewoon even uit. Als ie er niet uitwil, beter je best doen. Hij MOET eruit om er wat over te kunnen zeggen.


Koekje voor mezelf. En nog een voor het geduld dat ik deze keer wist op te brengen.


Je hebt geen spanningsregelaar nodig, maar een gelijkrichter. Elke is goed. Rood (+ of ->|)naar de accu, wit (~) naar het contactslot.
Kijk eerst even in de FAQ.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Berichten: 7718
Lid geworden op: 29 mar 2009, 13:36
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

beter houd je je beginpost gewoon zoals hij was.
dan kloppen de antwoorden ook en heeft iemand anders er ook nog wat aan :wink:
fijn igg dat het is opgelost.

en lekker koekje nix?
bram-blue racer

Bericht door bram-blue racer »

Oh, tja sorry, ik heb de tekst helaas niet meer...
Maar NIX, je had helemaal gelijk! Bedankt hoor!
Maarja, eigenwijsheid zit bij mij er diep in (en heb er verdomde vaak voordeel mee gehad) :D
Brommertje zelf loopt echt heerlijk! toch was het een beetje een combinatie van problemen met als hoofdprobleem de uitlaat, de puntjes vonkten erg, de afstelling was ronduit slecht en de koppakking en uitlaat lekten.
Nu eens kijken of ik m kan ruilen voor mn puchje, want dit virus is nog erger dan het puchvirus waar ik al 3 jaar aan verslaafd ben :P
Plaats reactie