Ik heb gisteren op de beurs in Meppel een elektronische ontsteking kunnen vinden en kunnen kopen.. Zonder CDI helaas.
Ik heb echter geen idee van welk model dit is. Het vliegwiel lijkt identiek te zijn aan een 2RU vliegwiel (diameter 85 en van die witte blokjes). Vliegwiel + ontsteking passen zonder problemen op mijn RDm krukas/blok.
Komt het iemand bekend voor, of weet iemand hoe ik kan achterhalen van welk model dit is (zodat ik onderdelen bij kan bestellen?)
zo te zien heeft deze vliegwiel de zelfde tijdstip als een 2ru.
de spoelen lijken ook wel interessant.
als deze de zelfde waarde hebben kan ik je een cdi leveren. neem het spul aankomend weekeinde maar mee als je wil.
ik denk dat sam met deze nummers wel kan uitvinden waar hij van is.
gr gino
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
ginofs1 schreef:zo te zien heeft deze vliegwiel de zelfde tijdstip als een 2ru. de spoelen lijken ook wel interessant. als deze de zelfde waarde hebben kan ik je een cdi leveren. neem het spul aankomend weekeinde maar mee als je wil. ik denk dat sam met deze nummers wel kan uitvinden waar hij van is. gr gino
Kun je dat meten ofzo?
Heb Sam al gevraagd, nog geen reactie gehad.
Zou wel uber zijn als deze gewoon werkt (voor 10 euri)
Misschien stomme vraag, maar het viel me op dat het pijltje op het vliegwiel de andere kant op wijst.. Maakt dat iets uit?
ginofs1 schreef:zo te zien heeft deze vliegwiel de zelfde tijdstip als een 2ru. de spoelen lijken ook wel interessant. als deze de zelfde waarde hebben kan ik je een cdi leveren. neem het spul aankomend weekeinde maar mee als je wil. ik denk dat sam met deze nummers wel kan uitvinden waar hij van is. gr gino
Kun je dat meten ofzo? Heb Sam al gevraagd, nog geen reactie gehad.
Zou wel uber zijn als deze gewoon werkt (voor 10 euri)
Misschien stomme vraag, maar het viel me op dat het pijltje op het vliegwiel de andere kant op wijst.. Maakt dat iets uit?
dat is een lang verhaal om uit te leggen .
maar in dit geval maakt het niets uit voor het vliegwiel.
wel voor de ontsteking maar dat kan ik wel aanpassen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
dit zijn yamaha sting gs50 en ze zitten ook op de pw 50 mini crossers staat me iets van bij dat het wel 12 volt was
ben me dat niet meer zekeres