Omdat ik anders toch het wist je dat topic loop vol te spammen open ik wel een apart topic. Ik denk dat jullie de meeste dingen ook wel leuk vinden die ik mee maak, vandaag ook weer Het regent hooguit 1x in het jaar hier in de Emiraten, en dat was dus vandaag. Het regent dan harder dan echt superhard (harder als in Nederland) en ze hebben nergens putjes voor waterafvoer (want het regent toch nooit), gevolg, alles staat blank We zijn net boodschappen wezen doen (volvo v70), de koplampen stonden onder water Verder ook een stukje meegecrossed met een kerel van het bedrijf hier (Jeep Grand Cherokee met 300 pk ofzo), dik blazen door de plassen, en door de duinen op het strand Heb nog een filmpje van gister (zand drag racen)
Ohjah, goedkoop bier moeten we nog zoeken.
24 blikjes Heineken (gekoeld) zijn 120 dirham (dat is ~21 euro). 24 blikjes Amstel zijn 72 dirham (~12,60 euro). Het "huismerk" moeten we nog zien te vinden. Maar het probleem is dat bijna geen 1 van die gasten bij de lokale drankhandel Engels kan Sterke drank is dan wel weer heel goedkoop
Tombo schreef:Ohjah, goedkoop bier moeten we nog zoeken. 24 blikjes Heineken (gekoeld) zijn 120 dirham (dat is ~21 euro). 24 blikjes Amstel zijn 72 dirham (~12,60 euro). Het "huismerk" moeten we nog zien te vinden. Maar het probleem is dat bijna geen 1 van die gasten bij de lokale drankhandel Engels kan Sterke drank is dan wel weer heel goedkoop
nou daar hoef ik dan niet heen
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tombo schreef:Ohjah, goedkoop bier moeten we nog zoeken. 24 blikjes Heineken (gekoeld) zijn 120 dirham (dat is ~21 euro). 24 blikjes Amstel zijn 72 dirham (~12,60 euro). Het "huismerk" moeten we nog zien te vinden. Maar het probleem is dat bijna geen 1 van die gasten bij de lokale drankhandel Engels kan Sterke drank is dan wel weer heel goedkoop
Kunnen we niet een ruilhandel opstarten? Stuur ik jou vaten met benzine op, stuur jij ons vaten bier op
Kunnen we niet een ruilhandel opstarten? Stuur ik jou vaten met benzine op, stuur jij ons vaten bier op
das een goed plan
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kom kom tom, we willen toch dat die arabieren hier nederlands praten, moet jij daar maar aribisch leren Zie het als een uitdaging hier zijn ze 30 jaar en spreken nederlands als een zuigeling, doe jij in 30 dagen, arabisch leren
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.