wist je dat de boetes tegenwordig best wel snel komen?
wist je dat vorige week dinsdag in emmen 67kmh?
wist je dat vandaag boete binnen?
wist je dat ik in hilversum op school zat?
wist je dat me ma in diemen op school zat?
wist je dat dit al de 2e keer in 2 jaar is dat we een boete krijgen die niet van ons is
mpro09 schreef:wist je dat de boetes tegenwordig best wel snel komen? wist je dat vorige week dinsdag in emmen 67kmh? wist je dat vandaag boete binnen? wist je dat ik in hilversum op school zat? wist je dat me ma in diemen op school zat? wist je dat dit al de 2e keer in 2 jaar is dat we een boete krijgen die niet van ons is
mpro09 schreef:wist je dat de boetes tegenwordig best wel snel komen? wist je dat vorige week dinsdag in emmen 67kmh? wist je dat vandaag boete binnen? wist je dat ik in hilversum op school zat? wist je dat me ma in diemen op school zat? wist je dat dit al de 2e keer in 2 jaar is dat we een boete krijgen die niet van ons is
Bezwaar maken en foto opvragen. Staat waarschijnlijk een heel andere auto op met een omgekeerd nummer, bijvoorbeeld 26 als die van jullie 62 is. En als het een valse plaat is moeten de wouten hem van de weg plukken.
Wistje dat ik nu in Ras al-Khaimah zit. Wist je dat WTF als je denkt dat ze in Parijs lijp rijden moet je het hier eens zien. Rijd je 100 km/h in de bebouwde kom, wordt je nog met 150 km/h ofzo ingehaald door een dikke Lexus En het is echt dikke beun auto garage's hier overal, HJ zou het er prachtig vinden.
Ik zal binnenkort ff wat foto's maken en m'n blog updaten. We hebben trouwens een Volvo V70 van de zaak, en over een paar dagen een hele villa alleen
Tombo schreef:Wistje dat ik nu in Ras al-Khaimah zit. Wist je dat WTF als je denkt dat ze in Parijs lijp rijden moet je het hier eens zien. Rijd je 100 km/h in de bebouwde kom, wordt je nog met 150 km/h ofzo ingehaald door een dikke Lexus En het is echt dikke beun auto garage's hier overal, HJ zou het er prachtig vinden. Ik zal binnenkort ff wat foto's maken en m'n blog updaten. We hebben trouwens een Volvo V70 van de zaak, en over een paar dagen een hele villa alleen
Tombo schreef:Wistje dat ik nu in Ras al-Khaimah zit. Wist je dat WTF als je denkt dat ze in Parijs lijp rijden moet je het hier eens zien. Rijd je 100 km/h in de bebouwde kom, wordt je nog met 150 km/h ofzo ingehaald door een dikke Lexus En het is echt dikke beun auto garage's hier overal, HJ zou het er prachtig vinden. Ik zal binnenkort ff wat foto's maken en m'n blog updaten. We hebben trouwens een Volvo V70 van de zaak, en over een paar dagen een hele villa alleen
Neen. Alles is hier trouwens supergoedkoop.
Vanavond hebben we met 3 man gegeten (vet grote döner dinges rol) met een halve liter versgemaakte smoothie. In totaal waren we met 3 man 4 euro kwijt ofzo Boodschappen zijn ook niet duur (2 liter cola/fanta/7up kost nog geen 80 cent), alleen de Hollandse kaas is wat duur