FS-1 Opvoeren
- Aad
- 1500km gereden
- Berichten: 1773
- Lid geworden op: 03 mar 2007, 17:09
- Locatie: Rijssen - Overijssel
- Contacteer:
Tombo schreef:Kan toch best goed. Origineel is 11/44. Dat is praktisch hetzelfde als 12/44. Je kan denk ik wel wat zwaarder vertanden, 13/44 moet in principe kunnen
ik rijd nu 14/44 trekt prima!!
Das leuk als ik met vrienden die scooters hebbe rijd, dan zie je goed hoeveel koppel die cilinder heeft, want als ik dan zo ong. 60 rijd, en een van hun komt naast me rijden, heb ik gewoon nog 'kracht' om vrij snel die extra km/h's er nog uit te pompe:P
(en die snelheid, 75km/h, is windstil, en 80 haal ik soms als ik aan het gas blijf hangen en nog wat wind mee heb.)
Oke wat ik ga doen, heb net een nieuw slakkenhuis besteld, een nieuwe schrijf en een 16mm carb. ook ga ik hem anders vertanden dat moet ik nog even uitzoeken.
dat monteer ik erop met een F5B cilinder die ik een beetje ga vijlen.
dan moet ik de 75 wel halen hoop ik
kort vraagje nog voor ik vanalles bestel dat ik helemaal niet nodig heb.
ik heb een nieuwe inlaat(slakkenhuis) nodig, een nieuwe snelle schrijf een keering en die 16mm carb.??
dat monteer ik erop met een F5B cilinder die ik een beetje ga vijlen.
dan moet ik de 75 wel halen hoop ik
kort vraagje nog voor ik vanalles bestel dat ik helemaal niet nodig heb.
ik heb een nieuwe inlaat(slakkenhuis) nodig, een nieuwe snelle schrijf een keering en die 16mm carb.??