butt head schreef:bezig geweest met mijn z50a ik dacht dat ik zoonbeetje alle onder delen wel had maar dat valt nog viestegen alles ongeveer opgeteld 900 euro onderdelen vornamelijk boutjes en moertjes dan nog het een en ander verchromen wat laten polijsten het geheel in candy kleur laten spuiten word je niet blij van het totaal platje je kan er voor ongeveer 2 tot 3 heele nette z50a's kopen
Zijn dat toevallig 9 inch wielen? Ben namelijk hard op zoek naar banden met de maat 2,5 x 9.. nergens te vinden natuurlijk. Heb jij enig idee, met je mini-brommer-ervaring-en-kennis?
is 8 inch
ik zou niet weten waar ik 9 inch zou moeten vinden
pee67 schreef:Wist je dat ik vanmiddag ga kijken naar een FS1 dx '77 met 1700 km op de teller die al 31 jaar stilstaat
en en ben wel nieuwsgierig peter hoe het is afgelopen
Ik moet nog gaan....wordt vanavond, ik ga zo eerst nog een aantal kratten carterdelen halen die ik van de week gekocht had kreeg het helaas niet allemaal tegelijk in de auto
evn afwachten dus
Ik heb de FS1 gekocht......morgen komen ze hem brengen....
Wist je dat om half 3 's nachts met de brommer door 10cm verse sneeuw rijden echt een hachelijke onderneming is?
Wist je dat met max. 10-15 per uur en beide benen aan de grond?
Wist je dat 3x beginnen glijden en achterstevoren gestaan
Axel schreef:Wist je dat om half 3 's nachts met de brommer door 10cm verse sneeuw rijden echt een hachelijke onderneming is? Wist je dat met max. 10-15 per uur en beide benen aan de grond? Wist je dat 3x beginnen glijden en achterstevoren gestaan
Axel schreef:Wist je dat om half 3 's nachts met de brommer door 10cm verse sneeuw rijden echt een hachelijke onderneming is? Wist je dat met max. 10-15 per uur en beide benen aan de grond? Wist je dat 3x beginnen glijden en achterstevoren gestaan
jeti schreef:Zijn dat toevallig 9 inch wielen? Ben namelijk hard op zoek naar banden met de maat 2,5 x 9.. nergens te vinden natuurlijk. Heb jij enig idee, met je mini-brommer-ervaring-en-kennis?
jeti schreef:Zijn dat toevallig 9 inch wielen? Ben namelijk hard op zoek naar banden met de maat 2,5 x 9.. nergens te vinden natuurlijk. Heb jij enig idee, met je mini-brommer-ervaring-en-kennis?