Wat is je nickname? GoM!cky
Waarom is dat je nickname? komt van manga Dragonball Z kruising van Goku en Micky

Wat is jouw bouwjaar? 1981
Waar ben je geboren? Sint-Truiden
Waat ben je opgegroeid? Horpmaal
Welke brommers heb je momenteel in bezit (merk, type, bouwjaar)? Yamaha FS1 street 4 bak oranje en 5 bak blauw, 73-er goudkleurig, 74-er 5 bak, 2 maal 76-er blauw en ivy green, rode 2Ru
Welke brommers heb je in bezit gehad? de bovenstaande en die heb ik nog steeds in mijn bezit

Welke overige voertuigen heb je momenteel in bezit? Aprillia redrose classic, suzuki ac50, honda dax, Golf 4 TDI en mijn fiets een Minerva
Welke overigen voertuigen heb je in bezit gehad? bovenstaande en ervoor had ik een Ford Fiesta 1.8 D
Welk voertuig zou je graag nog willen hebben? Mijn schoonbroer zijn 200 SX s14a

In welke verhouding doe je je mengsmering? 1 op 35 ongeveer
Hoeveel bar doe je in je wielen? 2 bar
Wat zijn je hobby's? FS1's en drummen en kickeren (tafelvoetbal) en tennis
Wat is je beroep? Leerkracht Technicum waar ik Koeltechniek en C.V geef
Wat wil je later worden als je groot bent? Gerust gelaten worden
Wat had je vroeger willen worden? F16 piloot
Welke opleiding(en) dor je of heb je gedaan? Hoogst behaalde is Graduaat Elektromechanica optie Klimatisatie
Wat is je schoenmaat? 44
Wat is je lievelingskleur? blauw
Wat is je lievelingsdier? hond
Wat is je favoriete slogan? I love the smell of 2-stroke in the morning
Wat is je levensmotto? Carpe diem
Waar hou je van? mijn fizzy's en GoAnneke

Waar heb je een hekel aan? slecht weer
Wat is je woonsituatie? samenwonend
Waar ben je bang voor? dat ik ziek word
Wie van het forum heb je ontmoet, waar en wanneer? Jerrow wekelijks, de Geo en de Messie van Oevel en Geel, Maarten van Geel, YamaSam, Niels en Mitchel bij mijn thuis en sorry voor degenen die ik nu vergeet...
Wie van het forum zou je graag (weer) ontmoeten? jullie zijn allemaal welkom, wel niet tegelijk aub
Wat moeten de overige forumleden van jou weten? nie teveel

Welk type Yamaha is je favoriet? Gouden 73-er en dan nog de mijne specifiek

Welke muziek past het beste bij Yamaha? CCR, Dire Straits en ongetwijfeld nog een paar goeie
Waar zijn mensen het meest verbaasd over bij jou? Geen idee dat moet ge hen zelf eens vragen