Dat een Golf 2 met gepeperd G60 blok (met aangepaste 20-klepper kop) best wel heel erg hard vooruit gaat Stukje meegereden met een kerel uit m'n klas. Ding heeft 300 pk (afgelopen week op de testbank geweest en afgesteld) en 400 Nm koppel, bij 2000 toeren heeft 'ie al dik over de 300 Nm koppel beschikbaar, de koppelkromme lijkt er net 1 van een vrachtwagen en dat voor een 1.8!
Dat ik een klasgenoot heb moeten uitleggen dat een bougie niet oplaadbaar is, en dat hij ook geen vonken geeft doordat hij met een dynamo op het wiel word aangedreven Ook reed een vriend van hem 80 met een tomos enkel door het stuur te vervangen door een sportstuur maja kan die jongen niets kwalijk nemen zoon van een agent
Zwepper schreef:Dat ik een klasgenoot heb moeten uitleggen dat een bougie niet oplaadbaar is, en dat hij ook geen vonken geeft doordat hij met een dynamo op het wiel word aangedreven Ook reed een vriend van hem 80 met een tomos enkel door het stuur te vervangen door een sportstuur maja kan die jongen niets kwalijk nemen zoon van een agent
neer knuppelen die handel.. en WAT voorn opleiding deed je ook al weer>
Dat ik er vanuit Breda echt iets van 3 uur over heb gedaan om thuis te komen.
Ik rijd daar de snelweg op, is die afgesloten!! Auto's voor en achte me, dus kon geen kant op.
Dat er op alle radiostations radio 555 was te horen. En dat ik daar verplicht naar moest luisteren omdat ik mijn aux-kabeltje voor m'n ipod vergeten was, en m'n CD's