wist je dat topic v7.0
- NIX
- 10000km gereden
Vuurton staat er nog en doet het prima. Als ik de meeting organiseer wordt ie in Milsbeek gehouden, als iemand anders het doet, prima. Dan is ie ergens anders. Tot nu toe is er nog weinig gebeurd op andere plaatsen.Als iemand denkt dat hij de meeting op zich neemt, gauw laten horen. Als ik hem hier ga organiseren, dan zal ik toch al met enkele voorbereidingen moeten gaan beginnen.
Tom is er niet, Niels wel?
Tom is er niet, Niels wel?
Kijk eerst even in de FAQ.
-
- 7500km gereden
rise and shine schreef:Wist je dat Tom(bo) dan in een hele grote zandbak aan het spelen is?
wist je dat eindelijk een andere route rijden met de meeting?
En wist je dat kunnen we de meeting niet verplaatsen naar noordelijker gelegen oorden?
noorderlijker, das dus nog verder

Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
Yamaha rd50m schreef:rise and shine schreef:Wist je dat Tom(bo) dan in een hele grote zandbak aan het spelen is?
wist je dat eindelijk een andere route rijden met de meeting?
En wist je dat kunnen we de meeting niet verplaatsen naar noordelijker gelegen oorden?
noorderlijker, das dus nog [s]verder[/s] dichterbij
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
Axel schreef:mpro09 schreef:idd, ik kan hier hier eventueel wel bij de camping informeren, maar ik vraag me af wat de animo dan zou zijn. milsbeek is een beetje vaste koek geworden
Nou ik ben anders 100% voor Hilversum hoor![]()
Milsbeek vind ik ook best, als ik de tijd ervoor heb.
daar kan ook voor gestemd worden
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 2000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Wist je dat het mij niet uit maakt waar het wordt georganiseerd, aangezien ik er toch wel heel kan reizen.
(behalve als tombo het daarginder organiseert dan..
)
Maar waarom niet gebruik maken van de faciliteiten die in Milsbeek zijn opgezet en ontwikkeld? (denk aan de schuur en auto van Henk Jan, de stoelen, vuurkorf, barbecue, tent etc.) Henk Jan & Co hebben het altijd perfect georganiseerd volgens mij..
En wie iets anders ook wil organiseren, is vrij, ook los van deze " the big FS1 meeting". Maar wat Edwin zegt: wij hebben hier in de omgeving al vaker dingen geprobeerd te organiseren en daar is blijkbaar geen animo voor. Maar iedereen wil wel een meeting en ritjes. Blablabla. geen tijd blablabla geen zin blablabla er-is-altijd-wel-wat.
En zo moeilijk is het organiseren van een ritje niet: je zorgt voor een barbecue, een supermarkt (met bier!) in de buurt, een tuin, een globale route en slaapplaats (grond is ook genoeg). Kloar.
(behalve als tombo het daarginder organiseert dan..

Maar waarom niet gebruik maken van de faciliteiten die in Milsbeek zijn opgezet en ontwikkeld? (denk aan de schuur en auto van Henk Jan, de stoelen, vuurkorf, barbecue, tent etc.) Henk Jan & Co hebben het altijd perfect georganiseerd volgens mij..
En wie iets anders ook wil organiseren, is vrij, ook los van deze " the big FS1 meeting". Maar wat Edwin zegt: wij hebben hier in de omgeving al vaker dingen geprobeerd te organiseren en daar is blijkbaar geen animo voor. Maar iedereen wil wel een meeting en ritjes. Blablabla. geen tijd blablabla geen zin blablabla er-is-altijd-wel-wat.
En zo moeilijk is het organiseren van een ritje niet: je zorgt voor een barbecue, een supermarkt (met bier!) in de buurt, een tuin, een globale route en slaapplaats (grond is ook genoeg). Kloar.