Wist je dat ik aan het twijfelen ben om ook weer een rd erbij te nemen
ik wil dan het type van 1978 liefst een zwarte zoals ik m al eerder had.
Maar eerst kijk ik even rond naar een frame met achtrbrug en eventueel motorblok.
ik maak er gen haast mee de fs1 tjes hebben nu even prioriteit.
ook moet ik me weer ff inleren in het rd gebeuren Zoiets dus weer In ieder geval origineel met een vleugje eigen inbreng
Laatst gewijzigd door fs1man op 16 jan 2010, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Ik weet t niet jet toen ik weer begon vorig jaar dacht ik stiekum ook wel een beetje aan een rd erbij maar
de fs1 had meer mijn aandacht.
als er weer een rd komt dan wel dit model ik denk omdat deze toch veel fs1 trekjes heeft voorvork tank stripping
enzo.
"Waar je mee omgaat, word je mee besmet" zeggen ze dan. Toffe brommers zijn gewoon aanstekelijk.
En verschillen vallen idd wel mee
Beledig nu misschien iemand, maar als je deze naast bijv die van Mitchel zou zetten lijken ze idd erg op elkaar qua uiterlijk.
Jeti schreef:"Waar je mee omgaat, word je mee besmet" zeggen ze dan. Toffe brommers zijn gewoon aanstekelijk.
En verschillen vallen idd wel mee Beledig nu misschien iemand, maar als je deze naast bijv die van Mitchel zou zetten lijken ze idd erg op elkaar qua uiterlijk.
Nee denk het niet ik dacht de eerste keer toen ik zijn avatar zag ook dat t een rd was Zou naast de chrome street een zwarte street niet wat zijn
Jeti schreef:"Waar je mee omgaat, word je mee besmet" zeggen ze dan. Toffe brommers zijn gewoon aanstekelijk.
En verschillen vallen idd wel mee Beledig nu misschien iemand, maar als je deze naast bijv die van Mitchel zou zetten lijken ze idd erg op elkaar qua uiterlijk.
Nee denk het niet ik dacht de eerste keer toen ik zijn avatar zag ook dat t een rd was Zou naast de chrome street een zwarte street niet wat zijn