Zowiezo lijkt me in het weekend het makkelijkst, doordeweeks moeten de meeste mensen werken.
Verder lijkt me zoals eerder gezegt, in de vakantie niet zo'n goed idee. Veel mensen kunnen dan wss niet. Verder weet ik dan trouwens niet of ik die grote tent ín de vakantie kan regelen (school zit dan dicht)
Als het in juli gedaan wordt, doe dan meteen het 1e weekend Zaterdag 30 juni en zondag 1 juli. Dan kan ik denk ik wel
Edit:
Of niet... het weekend van 1 Juli kan ik niet. 1 juli is er in Millingen aan de Rijn een groot oldtimerfestival, ook met toerrit voor brommers. Ik ga daar staan om demonstratie's te geven met onze hovercrafts
gelijk na de examen kan ik wel. en idd in een weekend anders na de vakatnie zegmaar. eind augustus of september. Ik wil er dit keer wel bij zijn dus ga alles proberen om te komen!!
ik zou zeggen begin of aaan het eind van de vakantie. ik denk dat dan de meeste mensne nog wel thuis zijn en niet op vakantie oid. en dan in een weekend. (vrijdag/zaterdag/zondag ofzo)
Het weekend van 14 en 15 juli zou ik in principe denk ik wel kunnen. Dan heb ik virj gevraagd voor de zomerfeesten dus kan ik in principe ook op de meeting zijn. DIt is het 2e echte volle weekend van mij