Mathieu schreef:het zijn in ieder geval klootzakken dat is zeker
Ik heb mijn zus ook een oor open gelaten voor je die vele connecties die zij heeft om er achter te komen wie het heeft gedaan en waar hij zich nu bevindt, ik hoop dat dit al een kleine geruststelling is.
Bedankt voor alle steunbetuiging ik hoop dat ik hem terug krijg.
@ Triforce Bedankt! je weet het nooit.
Kleine update: Gisternacht weer in een paar schuren ingebroken alleen maar rotzooi weg maar de dieven zijn in ieder geval nog in zwolle.
No problemo, waarschijnlijk is een ene W. bezig hiermee, een voorvluchtige uit een jeugdcentrum, ze verzamelen zich vaak om 11uur 's ochtends bij het parkje bij het winkel centrum holtenbroek, ik zou zelf geen actie uitgaan voeren want ze komen daar om drugs te halen daar
Dit is wat ik weet tot nu toe
Laatst gewijzigd door Triforce op 29 dec 2009, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mathieu schreef:ik ga in ieder geval morgen even een kijkje nemen
Ik hoop dat je iets vind, ik heb dit gehoord van mijn zus en het zou moeten kloppen, zo niet meldt het dan even kan ik het ook meteen aan mijn zus melden
weet je ook waar ze dit allemaal op baseert? heeft ze mijn brommer gezien? heeft ze iets gehoord over inbraken in schuren in holtebroek?
ik neem dit wel vrij serieus
Mathieu schreef:weet je ook waar ze dit allemaal op baseert? heeft ze mijn brommer gezien? heeft ze iets gehoord over inbraken in schuren in holtebroek? ik neem dit wel vrij serieus
Ze hoort dit soort dingen voorbij gaan in het jonge centra's waar ze allemaal stage heeft gelopen, ze heeft jou brommer nog niet gezien, maar ze heeft wel de informatie verspreidt naar andere mensen die wat dichter hierbij zitten,
De vermoede is dat W. hierom bekent staat om geld te krijgen en al een lange tijd gezocht wordt.
Laatst gewijzigd door Triforce op 29 dec 2009, 18:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mathieu schreef:ok ben benieuwd hoop snel wat van je te horen
Dat hoop ik ook voor jou!
@Gino: Dat is het zeker, daarom zei ik ook van "niet zelf handelen" want dat is gewoon te gevaarlijk, want het is altijd drugsdealer en een koper/kopers heb ik gehoord
Misschien is het handiger om dit verder per PB te bespreken? Zeker als het om wat louche zaken gaat..
Het is nogal een beschuldiging en 'van horen zeggen' is nou niet echt bewijsmateriaal natuurlijk..