Ik denk dat marktplaats een betere plek is voor dit soort handel dan een forum, krijgen we straks ook een relatie topic of een mode topic?
Er word als iemand een wel bromfiets gerelateerd topic aanmaakt gewezen daar is al een topic voor met een verwijzing naar een topic dat in de verte een beetje verwant is.
Ik ben benieuwd hoeveel harder dit forum nog achteruit kan hollen
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Wat is er mis met het aanbieden van spullen aan mede-forum-leden?
En nogmaals: ik bied het bewust niet op marktplaats aan.
En anders wordt het topic wel gesloten; er wordt toch meer gediscussieerd dan aangeboden/inhoudelijk gereageerd.
joscabrio schreef:Ik denk dat marktplaats een betere plek is voor dit soort handel dan een forum, krijgen we straks ook een relatie topic of een mode topic? Er word als iemand een wel bromfiets gerelateerd topic aanmaakt gewezen daar is al een topic voor met een verwijzing naar een topic dat in de verte een beetje verwant is. Ik ben benieuwd hoeveel harder dit forum nog achteruit kan hollen
in het offtopic forum mag (bijna) alles, daarbuiten propberen we het zo overzichtelijk mogelijk te maken en word er dus verwijderd/verplaatst ja
rise and shine schreef:Er is ook niet voor niets een offtopic sectie gemaakt voor dit forum en ik vind een mode topic een ijzersterk plan
Idd, daarom hebben we expres een offtopic gedeelte gemaakt, voor dit soort dingen. Als je je alleen beperkt tot puur alleen brommergerelateerde topics en problemen, dan is zo'n forum als dit vrij snel dood (en dat is met ieder forum zo). Hoe goed een forum is wordt bepaald door de gebruikers van het forum
NIX schreef:Ik heb nog wat keverzooi liggen en 2 achterschermen van een ponton.
toevallig nog een "onderstel" (weet niet goed hoe dat mag heten )
Hier ligt nog wel een bodempje, ja. En een vooras en nog wel wat meuk om het compleet te maken. Ligt een beetje aan wat je precies zoekt en wat voor type het op moet.
NIX schreef:Ik heb nog wat keverzooi liggen en 2 achterschermen van een ponton.
toevallig nog een "onderstel" (weet niet goed hoe dat mag heten )
Hier ligt nog wel een bodempje, ja. En een vooras en nog wel wat meuk om het compleet te maken. Ligt een beetje aan wat je precies zoekt en wat voor type het op moet.
dat weet ik niet, mn oom wil een burton gaan maken
Heb nog een slaapbankje weg te geven. Slaapt prima.
Blauw met letters zeg maar, van de Leen Bakker geloof ik.
Nog in goede staat, met één dichtgemaakt gaatje.