Wist je dat topic v6.1

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

mpro09 schreef:kanne mijn oortjes dat aan?

als je ze verdooft met palm wel!
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Lukas251
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Lukas251 »

Yamaha rd50m schreef:is 3 uur en half met de trein blijkbaar, en twee overstappen, is opzich nog wel te doen.
en maandag moet ik pas om 2 uur in leuven zijn, dus ik zie het wel zitten.
Je wilt toch met mij gaan feesten ed? :P

ze spelen ook in de trix, das mss dichter voor je? :D
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

Lukas251 schreef:
Yamaha rd50m schreef:is 3 uur en half met de trein blijkbaar, en twee overstappen, is opzich nog wel te doen.
en maandag moet ik pas om 2 uur in leuven zijn, dus ik zie het wel zitten.
Je wilt toch met mij gaan feesten ed? :P

ze spelen ook in de trix, das mss dichter voor je? :D

is wel wa dichter, maar ik wil ook wel eens een arnhems feestje meemake :P
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

NIX schreef:Niet om de volgende wellus-nietus-rel te starten, maar kopen doe je niet vroeg genoeg. Het is in veel gevallen ook nog een stuk goedkoper dan huren. Je pakt de waardestijging mee in plaats dat je huurverhoging krijgt. Ennaarmate de tijd verstrijkt betaal je alleen maar minder omdat je hypotheek een vast bedrag is, maar het geld monder waard wordt en je salaris in de meeste gevallen alleen maar stijgt. Nu is ook nog eens de prijs behgoorlijk laag. Ik wou dat ik een jaar of 7-8 eerder gekocht had en waardestijging in mijn zak had kunnen steken. In plaats daarvan had ik te maken met een onwillige woningcorporatie die elk jaar m'n balkonduer dichtverfde, lekkages door mezelf wilde laten repareren en na een inbraak de sloten niet wilde vergoeden omdat die duurder waren dan de oorspronkelijke en er bij een volgende inbraak meer schade zou ontstaan. Hopelijk wordt er bij die eikels zelf een paar keer flink ingebroken. Maar iedereen mag het zelf weten of hij liever huurt of koopt.

Ja, behalve als je nog niet weet of je na je studie nog wel in Nederland blijft wonen.
En dan? Na 2 jaar in een koopwoning je huis met een beetje geluk voor net zoveel verkopen als dat je het gekocht hebt en dan je kosten koper als schuld?
Ik was echt niet van plan om binnen 2 jaar tijd een schuld te hebben van 20.000 euro ofzo :? :P

En waardestijging steek je niet in je zak, want als je een ander huis koopt is die ook duurder.

@ Tom: Internet duurt nog 2 weken :evil: :evil:
NIX
10000km gereden
10000km gereden

Bericht door NIX »

Ja, je moet er wel 6 jaar blijven wonen, minstens. Maar je redenatie dat je wat duurders terug koopt klopt niet helemaal. Je kapitaal gaat mee omhoog. Als starter ben je dus slechter af met een hogere hypotheek als je niet al wat had.
Kijk eerst even in de FAQ.
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

rise and shine schreef:Wist je dat leuk concert in Arnhem?

http://punx.nl/concerten/show_concert.p ... 5&tab=info

wist je dat idd word wel gezellig !
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

rise and shine schreef:the casualties schijnen ook in Rotterdam te spelen, dus ik gok dat het Zuidholland daar heen gaat

jep ze spelen in de watt volgens mij maar mischien plak ik arnhem en dan maar achteraan :P
Andries
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door Andries »

Jeti schreef:Volgens mij is er geen limiet van een aantal jaren waarin je hiervan gebruik kunt maken..?
Maar hypotheekrenteaftrek is sowieso een krom bureaucratisch gedoe: je krijgt meer aftrek (dus betaalt mindert, in verhouding) als je al meer verdient en dus een duurder huis kunt kopen..

dacht het wel :wink:
niels16

Bericht door niels16 »

wist je dat ik sinds mijn laatste bezoek 539 niewe reacties waren :shock:
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

rise and shine schreef:dan wordt je denk ik inelkaar gebokst door meneer de leger meneer...

flyert....

Afbeelding

Ziet er goed uit, ga er ook wel heen dan.
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Wist je dat gedachte + iPod als blaadje is

Het is winter. Zout op de wegen, sneeuw en prut. Geen omstandigheden om met een oldtimer te gaan rijden. Toch wou ik ff kijken in het schuurtje. De sneeuw voor de deur weg schuiven en naar binnen. Daar staat ie' dan. Te wachten op een ritje dat voorlopig niet meer komt. En dan is er die gedachte van rijden met het mooie weer. Ff eruit. Wind in de helm en gedachte op nul. Alleen ik en het gesnor van het ouderwetse 2-takt motortje. Rustig warm rijden richting schellinkhout. Het is al laat en de zon begint te zakken. Ik draai rustig naar boven de dijk op. Ik schakel terug naar z'n 2. Het beschaafde gebrom veranderd in een wat heser geluid. Ik draai het gas vol open, ram hem in z'n 3 en race weg. De net nog rustige oldtimer verandert in een ras-racertje: vragen om toeren en janken zoals een 2-takt hoort te doen. 65 km/h. Hogere toeren gaat niet lukken. Hop naar z'n vier. Het gejank is weg maar komt al gauw weer terug. 75 km/h. Remmen! Terug schakelen voor de bocht. Flinke dot tussen gas. De bocht in duiken en weer gas erbij. Doorschakelen voor het rechte stuk. Nu heb ik de ruimte. Kijk rechts en zie de zon half in zee.. De 2-takt brul maakt me wakker Schakelen!! 75! 80! Liggend op de tank kijken naar de snelheids naald. Het gejank wordt heftiger maar kan nog ff door. 90!!. De grond vlieg voorbij. De kleine keulen rammen nu harder dan normaal. Het liefst zal ik nog verder doorjagen maar m'n gedachtes zijn al weg gewaaid. Het gas los. Koppeling in. Nog een paar keer pompen met het gas. En rustig remmen. Het geluid verstomd weer naar het normale motor geluid. Hij is weer veranderd in een beschaafde brommertje. Zet hem neer en schiet een  paar foto's. Tevreden tikkent koelt het blokje wat af. Zal hier uren kunnen blijven zitten maar het wordt al donker. 1 kick en hij loopt weer. Schakel bij 50 al naar 4. Rustig rijd ik naar huis. Thuis opbergen in de schuur. Met een klap op tank sluit ik tevreden af. M'n hoofd en de tank zijn weer leeg en geordend. Weer plaats voor nieuwe brandstof en gedachtes...
Soms denk ik: was het maar weer zomer 
Aad
1500km gereden
1500km gereden
Contacteer:

Bericht door Aad »

Tof tweewieler!

Alleen ''ras-racertje' zou ik anders verwoorden, dan loopt de zin mooier:D

Bijv. in 'n brullend monster o.i.d.:P
Yamaha FS1 3e9 | Yamaha FS1 GS special
Fyer

Bericht door Fyer »

Yamaha rd50m schreef:misschien fyer of zwepper ofzo?

ik weet niet hoe nederland eruit ziet, dus weet niet wat waar ligt :P

Ik gaat naar de show In rotterdam ja!
veel dichter bij dan arnhem! 8)
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Wist je dat die sneeuw eens snel weer mag auftiefen wat mij betreft.
Wist je dat ik dan kan beginnen met motor rijlessen.
Wist je dat de 540 dan op motorkenteken gaat met 70 cc of een ks80 blok.
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

Wist je dat Kerst, tijd om een filmpje te kijken

http://www.moviesense.nl/wp-content/upl ... d-fred.jpg

waarom gaan alle plaatjes die ik vandaag post kapot
Laatst gewijzigd door rise and shine op 25 dec 2009, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gesloten