Aangeboden niet-brommer
- Jeti
- 17500km gereden
Aangeboden niet-brommer
Wellicht komt het wel eens voor dat mensen van spullen af willen die niets met brommers te maken hebben. Daarom heb ik hier een apart topic voor gemaakt.
-
- 7500km gereden
- Jeti
- 17500km gereden
Tombo schreef:ISDN, dat is wel heel erg ouderwetsch
2takt schakelbrommers uit de jaren '70 zijn ook ouderwetsch, maar dat wil niet zeggen dat niemand er meer iets aan heeft

En ik maak er liever (soort van) bekenden die er iets mee kan blij mee, dan een of andere handelaar ofzo. Zaterdag a.s. breng ik het naar de weggeefwinkel als niemand van hier het wil hebben.
- Jeti
- 17500km gereden
Heb ook nog HP cartridges, wel over tijd, maar wellicht nog prima te gebruiken:
1x Nr 78 tri-colour
1x HP 51641A Tri-colour
2x Nr 58
Dus: heb je een HP printer waar een van deze cartriges in past, laat het me even weten.
Als je twijfelt, geef me dan je type door, dan kijk ik op de verpakking.
Ook hiervoor geldt: zaterdag gaat het naar de weggeefwinkel.
1x Nr 78 tri-colour
1x HP 51641A Tri-colour
2x Nr 58
Dus: heb je een HP printer waar een van deze cartriges in past, laat het me even weten.
Als je twijfelt, geef me dan je type door, dan kijk ik op de verpakking.
Ook hiervoor geldt: zaterdag gaat het naar de weggeefwinkel.
- Jeti
- 17500km gereden
drummer schreef:Kortom, dit is het
wat heb je nog meer op Marktplaats staan? topic
Nee, wel lezen he, die spullen van mij staan niet op marktplaats, want ik wil er een (soort van) bekende blij mee maken die er iets mee kan. En op internet spullen verkopen krijg je alleen maar gezeik over prijzen en opsturen enzo (ervaring). Maar ik breng het dus naar de weggeefwinkel (tenzij iemand deze week nog reageert).
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
Jeti schreef:drummer schreef:Kortom, dit is het
wat heb je nog meer op Marktplaats staan? topic
Nee, wel lezen he, die spullen van mij staan niet op marktplaats, want ik wil er een (soort van) bekende blij mee maken die er iets mee kan. En op internet spullen verkopen krijg je alleen maar gezeik over prijzen en opsturen enzo (ervaring). Maar ik breng het dus naar de weggeefwinkel (tenzij iemand deze week nog reageert).
anders moet je wel heel veel op marktplaats zetten.....

- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden