The big small question topic, part 5
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
ginofs1 schreef:Twowheeler schreef:Twowheeler schreef:ik heb een zuiger waar er hele kleine verticale ribbeltjes lopen, dus zeg maar haaks op de richting van de zuiger.
waar voor dienen die?
????
laat eens een foto zien
zal eens voor je zoeken. Ga er idd niet m'n cillinder voor losmaken

maar hij zijn zeg maar hele kleine mini ribbeltjes die rond de zuiger lopen. Als je er met je nagel overheen gaat geeft het zo'n bepaald geluidje

Ik zal ook het doosje opzoeken, voor het merk
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
tank jij bij Brazillianen of Columbianen per toeval?
(benzine die verdampt, onttrekt warmte aan de omgeving, zoals je koudkrijgt wanneer je uit water in de wind komt. Als het 's nachts koud is in je garage, moet je nietveel aftrekken om onder vriespunt te komen. Als dit goedje niet smelt wanneer het dan weer goed warm wordt, zijn het kristallen, wat mij aan smokkelwaar doet denken
)

(benzine die verdampt, onttrekt warmte aan de omgeving, zoals je koudkrijgt wanneer je uit water in de wind komt. Als het 's nachts koud is in je garage, moet je nietveel aftrekken om onder vriespunt te komen. Als dit goedje niet smelt wanneer het dan weer goed warm wordt, zijn het kristallen, wat mij aan smokkelwaar doet denken

when men were men, and helmets were for divers
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden
-
- Tombo is mijn testpiloot
YamaSam schreef:tank jij bij Brazillianen of Columbianen per toeval?
(benzine die verdampt, onttrekt warmte aan de omgeving, zoals je koudkrijgt wanneer je uit water in de wind komt. Als het 's nachts koud is in je garage, moet je nietveel aftrekken om onder vriespunt te komen. Als dit goedje niet smelt wanneer het dan weer goed warm wordt, zijn het kristallen, wat mij aan smokkelwaar doet denken)
je bent me weer voor. kaaskop

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 10000km gereden
- Contacteer: