Alles over de techniek en sleutelen
martin1969
Aan het inrijden
Berichten: 3 Lid geworden op: 08 nov 2009, 16:25
Bericht
door martin1969 » 11 nov 2009, 20:24
Er schijnen voor de krukas 2 types keerringen te worden gebruikt.Uitvoeringen met een enkele en met een dubbele veer.Welke types moet ik gebruiken voor een fs1 van bj.1974 met een membraamblok????????????????????
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 11 nov 2009, 20:49
Als je even kijkt in de partslist weet je welke je hebben moet....
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
koppel
1500km gereden
Berichten: 1784 Lid geworden op: 12 nov 2006, 16:22
Bericht
door koppel » 11 nov 2009, 22:12
de rechterkrukaskeerring(inlaatzijde) van een membraanblok heeft een dubbele lip/veer........
martin1969
Aan het inrijden
Berichten: 3 Lid geworden op: 08 nov 2009, 16:25
Bericht
door martin1969 » 12 nov 2009, 20:22
koppel schreef: de rechterkrukaskeerring(inlaatzijde) van een membraanblok heeft een dubbele lip/veer........
Als ik het dus goed heb,wordt er aan de onstekingszijde een keerring gebruikt met een enekele veer en aan de koppelingszijde een met een dubbele????
pee67
5000km gereden
Berichten: 5445 Lid geworden op: 06 jun 2007, 11:19
Locatie: Mieldere
Bericht
door pee67 » 12 nov 2009, 20:27
yep
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
martin1969
Aan het inrijden
Berichten: 3 Lid geworden op: 08 nov 2009, 16:25
Bericht
door martin1969 » 12 nov 2009, 20:31
pee67 schreef: yep
Ok dank je,ik had ivm slecht stationair lopen en niet lekker oppakken van de motor de linker al vervangen door een nieuw(enkel) exemplaar maar wilde wel graag zeker weten of dit juist is.
alvast bedankt.