En waarvoor zijn die gaten eigenlijk?
Plaatje erbij

http://i687.photobucket.com/albums/vv23 ... zuiger.jpg
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag haha
robertehendriks schreef:Deze zuiger is bedoeld voor een RD / DT, past ook in een FS1 cilinder, maar dan hebben die gaten geen nut.
Higherking schreef:robertehendriks schreef:Deze zuiger is bedoeld voor een RD / DT, past ook in een FS1 cilinder, maar dan hebben die gaten geen nut.
Ik heb zelf ook een athena en die van mij ziet er toch echt presies hetzelfde uit, staat er asso in de zuiger?
maartuh schreef:Yep er staat Asso in, maar omdat ie niet liep dacht ik er aan dat ik vroeger bij het monteren al dacht "waar zijn ze voor?"
Ik had ze wel bovenaan zitten dus dat was al goed dan zo te lezen
Zou het nog kwaad kunnen als ze aand e andere kant zitten?
Higherking schreef:maartuh schreef:Yep er staat Asso in, maar omdat ie niet liep dacht ik er aan dat ik vroeger bij het monteren al dacht "waar zijn ze voor?"
Ik had ze wel bovenaan zitten dus dat was al goed dan zo te lezen
Zou het nog kwaad kunnen als ze aand e andere kant zitten?
Ja, want dan kan je slotje van je zuigerveer ergens kunnen in happen, waardor je want kan beschadigen, en je athena kan weg gooien
vastlopen etc.
hoezo liep je athena slecht dan? geen valse lucht bij voet van je cilinder, kop-pakking, goede afstelling b8 bougie. contactpunten noem het maar op.
Tombo schreef:In een athena cilinder hoort wel specifiek een asso zuiger, "normale" zuigers zijn te kort