Hmm, ik heb nog nooit gezien dat zo'n rekje er zo scheef op komt te zitten Ik dacht dat deze rekjes altijd wel goed paste. Je moest dan wel de montage van je knipperlichten veranderen, zodat de knipperlichten aan het rekje zelf zitten ipv dat ze aan je achterspatbord vast gebout zitten. Kun je niet heel voorzichtig hetgeknikte gedeelte wat bij de schokbreker zit terug buigen? (Hoort dit trouwens niet gewoon recht te zijn ) maar je blijft dat wel zien helaas.. Op mijn SS50 had ik ook een rekje zitten maar deze zat wel mooi recht op de brommer, maar dit was dan wel een originele en ik weet niet of die van jou origineel is? Succes!
dit is toch echt het meest wanstaltige immitatieproduct wat ik ooit in m'n handen heb gehad, dat ze er nu een paar milimeter naast zitten ok, maar dit betreft een fout van centimeters
een kind van 10 kan dit nog beter opmeten................
geen punt verder, het artikel gaat weer retour en de ori's krijgen een nieuwe chroomlaag.
als je ze haalt bij leertouwer zijn ze wel goed en mooie
daar komt ie vandaan.................niet om nu meteen die winkels aan te vallen, waarschijnlijk weten ze ook vaak niet of een artikel wel of niet past...................maar dit kan echt niet.
ps. het rek zit op vier punten vast, twee bij de schokbrekers en twee bij de buddyseat, er valt niets te buigen o.i.d.
klopt helemaal, dat is een foto van een origineel rek, of van een perfecte replica............alleen krijg je nu voor een hogere prijs een rek wat helemaal niet past
zou heel goed kunnen.....................de meeste leveranciers zijn doorgaans "dozenschuivers" dwz ze monteren de onderdelen die ze verkopen zelf niet