Slecht voor je hart ook..
Wat heb jij vandaag op of met je brommer gedaan?
-
Waslijn
-
Riemer
-
YamaSam
- 10000km gereden

- Contacteer:
jah Riemer kleef met je mee,
heb zo ook es een camino in gang geduwd in m'n garage,
met speedgas, polini 65, leovinci, trekveren etc etc..
én zijpootjes uiteraard...
gezeten op de drager duwen.. pet pet .. pet.. VROOAAAppp..
brommer schiet vooruit, stuur plooit naar achteren, gaskabel spant op en daar ga je dan!
mooie trashronde, en nadien sta je dan tenmidden je eigen ravage..
heb zo ook es een camino in gang geduwd in m'n garage,
met speedgas, polini 65, leovinci, trekveren etc etc..
én zijpootjes uiteraard...
gezeten op de drager duwen.. pet pet .. pet.. VROOAAAppp..
brommer schiet vooruit, stuur plooit naar achteren, gaskabel spant op en daar ga je dan!
mooie trashronde, en nadien sta je dan tenmidden je eigen ravage..
when men were men, and helmets were for divers
-
mpro09
- 10000km gereden

- Contacteer:
zo stond een vriend van mij ook bij de rollerbank,
zon honda vision achtige scooter op de rollen en in eens schiet ie er van af en stijgt ie op. al die agenten erachter aan rennen
zelf ben ik een keer in de bocht de bosjes in geschoten omdatme rem het nie deet geen schade aan me fs1 maar het was zon stekel struik dus het deed wel pijn
zon honda vision achtige scooter op de rollen en in eens schiet ie er van af en stijgt ie op. al die agenten erachter aan rennen
zelf ben ik een keer in de bocht de bosjes in geschoten omdatme rem het nie deet geen schade aan me fs1 maar het was zon stekel struik dus het deed wel pijn
-
Jelle
-
Riemer
nieuwe 60cc erop gezet, scheelt nu al veel, en ik ben nog rustig aan het inrijden.
die 50cc zwaar getunedte cilinder krijg ik niet goed lopend, als hij in de powerband zit ist leuk, maar zodra je daar uit bent verzuipt hij als een gek.
alles al geprobeerd, sproeier, carb, sproeiernaald, schottendemper/expantieuitlaat vanalles.
maar ik krijg m niet goed lopend. nu mag tombo proberen
die 50cc zwaar getunedte cilinder krijg ik niet goed lopend, als hij in de powerband zit ist leuk, maar zodra je daar uit bent verzuipt hij als een gek.
alles al geprobeerd, sproeier, carb, sproeiernaald, schottendemper/expantieuitlaat vanalles.
maar ik krijg m niet goed lopend. nu mag tombo proberen
-
Waslijn
Ik heb net twee pakketten ingepakt, 1 voor de verkoop een koppelingshuis en mn z1 stuur ik op naar Keers revisie om hem uit te laten boren.. ik zit nog wel te twijfelen of ik hem er voor de meeting al opzet, anders moet ik als ik hem terug heb natuurlijk als een gek gaan inrijden. En ik wil hem sowieso eerst helemaal goed hebben want ik rij die cilinder liever niet nog een keer de poeier in..