Wist je dat topic v6.1
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden

Tombo schreef:Maar met een gare motor en uitlijningWeet je zeker dat de Colt niet beter was geweest?
die had als je gas gaf trok hij naar rechts toe dus even erg, maar die constructie had een frontale botsing gehad en was terug gebogen, de radiator was lek en stuk en het motorblok lekte van de colt.
De golf is verder intact en heeft geen krassen en deuken zoals de colt, de golf ligt echt heerlijk op de weg moet ik zeggen
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
- Triforce
- 2500km gereden

-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
rise and shine
- 7500km gereden

- Contacteer:
-
Twowheeler
- 7500km gereden

- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
In frankrijk viel het mij op dat bijna alle brommers in frankrijk mbk zijn.
Wat wij hier kennen als Yamaha neo's (stofzuiger) is daar ook mbk. Net als die cross dingen.
Is mbk van Yamaha? 2ru is daar gemaakt.
Jet, misschien weer jij het al maar ik zag daar een brommer die leek op een mobylette maar was ook mbk!
Handig voor onderdelen wellicht.
Was wel leuk: die mbk was van een heel oud vrouwtje. Brommerte helemaal volgepakt, ze ging op de pedalen staan(!) en pruttelde zo weg
Wat wij hier kennen als Yamaha neo's (stofzuiger) is daar ook mbk. Net als die cross dingen.
Is mbk van Yamaha? 2ru is daar gemaakt.
Jet, misschien weer jij het al maar ik zag daar een brommer die leek op een mobylette maar was ook mbk!
Handig voor onderdelen wellicht.
Was wel leuk: die mbk was van een heel oud vrouwtje. Brommerte helemaal volgepakt, ze ging op de pedalen staan(!) en pruttelde zo weg

mee eens