Het grote verjaardagstopic!
- 
				Andries
- 1500km gereden 
marco schreef:pee67 schreef:Zwepper schreef:Ton schreef:Tombo schreef:Yamaha rd50m schreef:Fyer schreef:Twowheeler schreef:Axel schreef:mpro09 schreef:fs-ael schreef:Triforce schreef:ginofs1 schreef:hoi fiano mijn zoon van harte en we hopen dat je je voortaan goed gedraagt, herrie schopper :evilTwowheeler schreef:Axel schreef:mpro09 schreef:fs-ael schreef:Triforce schreef:ginofs1 schreef:jammer dat je niet meer post maar toch van harte gefeliciteerd DIJKIEJeti schreef:Edwin en Fiano van harte gefeliciteerd!!
- 
				Twowheeler
- 7500km gereden 
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- 
				niels16
- 
				niels16
- 
				Fyer
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden 
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
- 
				ginofs1
- Tombo is mijn testpiloot 
nieknatuurlijk schreef:Fyer schreef:Zwepper schreef:niels16 schreef:Twowheeler schreef:Triforce schreef:Roberto.B Gefeliciteerd!
waneer kan ik een [s]pïls[/s] glaasje prik komen halen????
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
						http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- 
				niels16
- nieknatuurlijk
- 2500km gereden 
- Locatie: aan de andere kant van the-middle-of-nowhere-noord-holland dan sjoerd & marco wonen
niels16 schreef:ginofs1 schreef:nieknatuurlijk schreef:Fyer schreef:Zwepper schreef:niels16 schreef:Twowheeler schreef:Triforce schreef:Roberto.B Gefeliciteerd!
waneer kan ik een [s]pïls[/s] glaasje prik komen halen????
glaasje prik vind ik niets voor jou gino
TEEEHEEE
DOUBLE PWND!!
je zag het niet staan he

- 
				rise and shine
- 7500km gereden 
- Contacteer:
nieknatuurlijk schreef:TEEEHEEE
DOUBLE PWND!!
je zag het niet staan he
Posten
- Het veelvuldig posten van zinloze teksten (off topic) is zeer vervelend, probeer dit te mijden.
- Overmatig reclame maken is niet gewenst, dit forum is geen reclameblad.
- Veel te lange threads kunnen worden opgeschoond. Dit houdt in dat alleen de meest bruikbare posts blijven staan om de snelheid van het forum niet te benadelen.
- Wees duidelijk tegenover anderen, je zit immers op een textueel forum en de manier waarop iets bedoeld wordt is soms niet de manier waarop het gelezen wordt.
- Probeer zoveel mogelijk ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) te praten. Niet iedereen kan dialecten begrijpen.
- Dingen die al gezegd zijn hoeven niet nog een keer gepost te worden. Mocht dit gebeuren, kan een moderator het laatst geplaatste bericht in de prullenbak zetten.

en edwin en fiano ,en alle anderen die jarig zijn geweest gefeliciteerd
 en edwin en fiano ,en alle anderen die jarig zijn geweest gefeliciteerd