kheb ff rondgekeken, en iemand hier heeft wat FS1 tjes te koop.
Hij heeft een oranje FSje met kenteken voor 1300. Een 2RU in onderdelen met kenteken voor 475, maar die zou die eventueel wel voor mij in elkaar willen zetten. Is zien of dat wat word =D
mjaa het belangrijkste is idd hoe die loopt. die 2RU is ook niet moeders mooiste, maar voor 475 kan ik niet te veel verwachten, en hij zet hem nog in elkaar voor me ook =D
autotuning_sem schreef:mjaa het belangrijkste is idd hoe die loopt. die 2RU is ook niet moeders mooiste, maar voor 475 kan ik niet te veel verwachten, en hij zet hem nog in elkaar voor me ook =D
Ik zou gewoon voor de 2ru gaan! Vooral omdat je toch door weer en wind wilt rijden, en met een busje matzwart kom je al een heel eind
autotuning_sem schreef:mjaa het belangrijkste is idd hoe die loopt. die 2RU is ook niet moeders mooiste, maar voor 475 kan ik niet te veel verwachten, en hij zet hem nog in elkaar voor me ook =D
Ik zou gewoon voor de 2ru gaan! Vooral omdat je toch door weer en wind wilt rijden, en met een busje matzwart kom je al een heel eind
Idd, mooi maken kan altijd nog =D rijden met die hap =D=D