Accu kapot?

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Devin

Accu kapot?

Bericht door Devin »

Beste fs1ers,

Vanmiddag kwam ik er achter dat het boutje van mijn claxxon er af getrild was.
toen ik hem er weer wou opzetten raakte ik met de 2 contactpunten het frame aan en kwam er een schok af.
mijn claxxon staat volgensmij direct aangesloten op de accu want hij doet het ook als de brommer niet op contact staat.
toen ik later mijn 2ru weer op contact draaide brandde het neutraal lampje niet meer.
ook de knipperlichten doen het niet meer, weet iemand misschien wat hier aan de hand is?
Ik dacht zelf aan kortsluiting of iets dergelijks.
BVD,

Devin
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Re: Accu kapot?

Bericht door rise and shine »

Devin schreef:Beste fs1ers,

Vanmiddag kwam ik er achter dat het boutje van mijn claxxon er af getrild was.
toen ik hem er weer wou opzetten raakte ik met de 2 contactpunten het frame aan en kwam er een schok af.
mijn claxxon staat volgensmij direct aangesloten op de accu want hij doet het ook als de brommer niet op contact staat.
toen ik later mijn 2ru weer op contact draaide brandde het neutraal lampje niet meer.
ook de knipperlichten doen het niet meer, weet iemand misschien wat hier aan de hand is?
Ik dacht zelf aan kortsluiting of iets dergelijks.
BVD,

Devin

waarschijnlijk is je zekering gewoon door, die zit aan de plus van je accu in een plastic houdertje
Devin

Bericht door Devin »

ok ik zal zo gelijk even kijken of dat het is, wat moet ik doen als hij inderdaad door is?
sorry heb echt de ballen verstand van elektra,

hartelijk dank voor je reactie :D
Rens
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Rens »

Als hij door is moet je hem vervangen natuurlijk. Als je mazzel hebt, zit er al een reserve zekering in het plastic houdertje waar jouw, misschien kapotte, zekering ook in zit.
Devin

Bericht door Devin »

hij is inderdaad doorgebrand dus maar even een nieuwe kopen
Er zit jammer genoeg geen reserve bij

bedankt voor jullie hulp:)

topic kan dicht
Plaats reactie