maar heb jij nog tips hoe ik het snelst optrek? en met welke tandwiel verhouding ik dan ongeveer 60 a 65 zou rijden? en hoe ik dat schroefje van mijn uitlaat los krijg, het schroefje zit heel erg valt, en is niet heel sterk....
fs-ael schreef:lekker laten zitten dan, zonder demper gaat ie niet harder
het gaat om het geluid ^^ , nu is het net een oversized-grasmaaier ^^
Als je het voor het geluid wilt, koop dan een Homoet. Met een beetje geluk loopt je brommer dan ook wat harder.
Verder zou ik niet een te lichte vertanding erop gooien. Dan draait je brommertje vet veel (over)toeren, met lage snelheid. Dat is een goed recept voor een vastloper.
Tombo schreef:Net zeg je dat je een 32mm bocht hebt? je zou je 13 tands kunnen vervangen voor 12 tands. 13/39 is best wel zwaar. Welk nummer staat er op je cilinder?
cilinder is denk ik een 3f2, die zit op de meeste yb1's die ik gezien heb
ik zou tandwiel 12 voor proberen dat is goedkoop en snel te doen
dat is zeker geen fs50 uitlaat aan de demper te zien, ik denk dat hij een beter geluid krijgt met een fs50 pijp, vooral zonder demper want dan was het een lichte 4takt geluid
naja, ik heb er wel 8 euro voor over maar aan die orginele demper te zien zit er 1 plaat voor die bijna alles tegen houdt... als ik die eruit haal in die nieuwe demper..... moet het beter klinken volgens mijn theorie