Ik had er eerst een sproeier 150 in zitten en daarmee sloeg 'ie direct af als er gas werd gegeven.
Nu heb ik er een 130 hoge sproeier ingedaan en de bougie ziet er nu zo uit:
Ik ben niet zo into sproeiers, dus ik weet nu even niet of ik nou een grotere of kleinere sproeier moet monteren.
Aan het supersnel heet worden van de cilinder te zien moet er een kleinere in, maar ik weet het niet zeker
als 'ie heet word moet er juist een grotere in Maar, als hij verder goed reageert, niet stotterd of inhoud, kan de sproeier gewoon goed zijn.. Zo'n snelle 60cc maakt meeer toeren als een F5B en word dus warmer..
Dat volgas, was dat echt "bwooooooooooooh" (dat 'ie dik verzoop enzo)? Door een te kleine sproeier kan die ook uitvallen.
ik denk dat je groter moet hebben. ik heb nu 150 grote sproeier in mijn 14milimetertje en f5b en snelle pijp. iets aan de grote kant. maar aan je bougie te zien zit je aardig goed.
moet goed zijn.
gister trouwens na het rijden ook nog ff gekeken bij de mijne, hij word gewoon erg warm, het blijven fs1's, geen kreidlers met een supahbreitwand
verschilt van cilinder per cilinder ik heb zelf een 60cc thuis liggen en daarvan weet ik gewoon, aan de poorten te zien, dat 'ie gewoon geen 90 loopt je moet net geluk hebben, die cilinder van mij, die kachelt aardig door, maar ik kan ook heel schakellui rijden, met niels achterop kon ik in de 4 gewoon 40 rijden zonder problemen, en dan kon ik zo optrekken (nouja, niet echt snel dan) naar de 80, dat trok die gewoon.