Tombo schreef:niet bij 90 km/h in 1x het gas dichtgooien en op de motor remmen
waarom moet je dat niet doen dan? ik snap dat nog steeds niet
bij mijn eigen fs1 heb ik er eigenlijk nooit op gelet nooit een vastloper gehad, maar die liep ook niet super snel..
waarom moet je dat niet doen dan? ik snap dat nog steeds niet bij mijn eigen fs1 heb ik er eigenlijk nooit op gelet nooit een vastloper gehad, maar die liep ook niet super snel..
Het mengsel zorgt ook voor koeling van de cilinder, mocht je hem vrij laag hebben staan stationair, heb je kans dat 'ie te weinig koelt. 't is niet zo dát je een vastloper krijgt, maar dat de kans wel groter is erop
waarom moet je dat niet doen dan? ik snap dat nog steeds niet bij mijn eigen fs1 heb ik er eigenlijk nooit op gelet nooit een vastloper gehad, maar die liep ook niet super snel..
als je brom 65 km gaat zal je niets gebeuren.
maar als je echt hoog in de toeren komt en je draait het gas dicht en rolt uit in de versnelling .
dan krijgt hij geen brandstof meer, dus ook geen smering.
als je van de 100km zonder gas te geven naar het stoplicht uit rolt kon dat zijn laatste rit wel eens zijn.
daarom moet je als je snel rijd en wil vertragen je koppeling in knijpen en met het gas melken.
snapi?
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
als je brom 65 km gaat zal je niets gebeuren. maar als je echt hoog in de toeren komt en je draait het gas dicht en rolt uit in de versnelling . dan krijgt hij geen brandstof meer, dus ook geen smering. als je van de 100km zonder gas te geven naar het stoplicht uit rolt kon dat zijn laatste rit wel eens zijn.
daarom moet je als je snel rijd en wil vertragen je koppeling in knijpen en met het gas melken.