2ru tank past niet

Alles over de techniek en sleutelen
Plaats reactie
Rens
Aan het inrijden
Aan het inrijden

2ru tank past niet

Bericht door Rens »

Hallo,

We hebben laatst een 2ru tank opgeknapt en nu blijkt dat hij helemaal niet past. Links zie je een tank die wel past en rechts degene die niet past. Bij deze zitten de delen waar de tankrubbers omheen moeten zeker 2cm meer uit elkaar waardoor je hem niet in de bevestigingspunten kan schuiven.
AfbeeldingAfbeelding

Nu vraag ik me af hoe dat kan. Zijn er verschillende soorten 2ru tanken ofzo, want het lijkt er niet op dat deze punten van elkaar af gehamerd zijn. Zijn er misschien bredere tankrubbers te koop zodat hij wel past? Of misschien iets anders. Ik denk wel dat het een echte 2ru tank is, want toen ik hem kreeg leek het dat hij nog in zijn originele lak stond.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
rise and shine
7500km gereden
7500km gereden
Contacteer:

Bericht door rise and shine »

hij lijkt toch echt verbogen :shock: want volgens mij is de 'tank ophanging' bij elk fs1 frame het zelfde!
lespaultje

Bericht door lespaultje »

indeeed
geo

Re: 2ru tank past niet

Bericht door geo »

Rens schreef:Hallo,

We hebben laatst een 2ru tank opgeknapt en nu blijkt dat hij helemaal niet past. Links zie je een tank die wel past en rechts degene die niet past. Bij deze zitten de delen waar de tankrubbers omheen moeten zeker 2cm meer uit elkaar waardoor je hem niet in de bevestigingspunten kan schuiven.
AfbeeldingAfbeelding

Nu vraag ik me af hoe dat kan. Zijn er verschillende soorten 2ru tanken ofzo, want het lijkt er niet op dat deze punten van elkaar af gehamerd zijn. Zijn er misschien bredere tankrubbers te koop zodat hij wel past? Of misschien iets anders. Ik denk wel dat het een echte 2ru tank is, want toen ik hem kreeg leek het dat hij nog in zijn originele lak stond.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

neem eens fotos in zijaanzicht. als de rechter een 2ru tank is, is de linker volgens mij van een ander model fs1
FS1SE
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door FS1SE »

denks dat ze de tank onder druk hebben gezet on deuken er uit te halen
heb dit zelf ook eens geprobeert met dat resultaat
wangen gaan uit elkaar staan spanbandjes er om heen en elke dag iets strakker trekken wil wel eens helpen
maar dan wel stukje bij beetje
ginofs1
Tombo is mijn testpiloot
Tombo is mijn testpiloot

Bericht door ginofs1 »

ja dat is een goed mogelijke verklaring
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
koppel
1500km gereden
1500km gereden

Bericht door koppel »

heb het ook meegemaakt............deken eromheen, spanbandje aanspannen..........klaar = kees
Rens
Aan het inrijden
Aan het inrijden

Bericht door Rens »

Bedankt voor alle antwoorden!
Een spanbandje eromheen wilde niet helemaal lukken, maar uiteindelijk heeft mijn vader er op zitten drukken en hij zit weer helemaal in model xD
Plaats reactie