joscabrio schreef:Eindelijk een succesvolle proefrit gemaakt geen heetlopers geen onregelmatigheden De orginele f5b zit er nu op hij loopt niet hard 60 ongeveer maar trekt in alle versnellingen. Ritje ging naar nijmegen oost door het rooie dorp (hengstdal) naar het haskoning gebouw daar geschuild voor de regen. Wel een mooi uitzicht daar via het oude badhuis tooropstraat terug naar huis. Het was eindelijk een onbezorgt ritje
Mooi Jos, dat zal je een goed gevoel geven....
Hoe is het met de BMW gegaan deze week?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Cylinder en zuiger gedemonteerd nadat ik een vastloper had gister.
Ziet er serieus uit, vermoedelijk is de linker borgclip van de pistonpen
eruit gegaan na er 3500 km mee gereden te hebben.
Foto van de cylinder is niet zo erg duidelijk, maar in de ontsane groeven kan je toch een
mooie knikkerbaan maken
Er zit helaas een stuk van de zuigerveer en van de borgclip
en wat schraapsel van de zuiger in het carter.
Van de week blok demonren en spoelen met die handel.
Op het werk doen in de ontvetterbak....
joscabrio schreef:Eindelijk een succesvolle proefrit gemaakt geen heetlopers geen onregelmatigheden De orginele f5b zit er nu op hij loopt niet hard 60 ongeveer maar trekt in alle versnellingen. Ritje ging naar nijmegen oost door het rooie dorp (hengstdal) naar het haskoning gebouw daar geschuild voor de regen. Wel een mooi uitzicht daar via het oude badhuis tooropstraat terug naar huis. Het was eindelijk een onbezorgt ritje
Dan ben je echt nog geen 1 minuut rijden van m'n huis af geweest
Jeti schreef:Wist je dat net terug van Mobylette-avontuur. Wist je dat precies 100 km gereden. Wist je dat 3 uur over 50 km gedaan incl 1 kleine en 1 grotere pauze. Wist je dat topsnelheid 42 km/uur was. Wist je dat zere aarsch. Wist je dat wel lekker geslapen in tentje in de tuin bij een boerderij (van kennissen).
Gelukkig alleen maar ontsteking keertje bij hoeven stellen.
En verder doet ie het perfecto!
Heb je m niet horen janken dan Mischien ga ik morgen wel weer een stukie rijden en wie weet kom ik weer in hengstdal uit Mischien heb ik wel een leuke primeur Mijn fs1 gaat mischien een klein rolletje in een speelfilm spelen Details weet ik verder nog niet maar lijkt me wel leuk mijn fs1 tje in een film te zien
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Heb je m niet horen janken dan Mischien ga ik morgen wel weer een stukie rijden en wie weet kom ik weer in hengstdal uit Mischien heb ik wel een leuke primeur Mijn fs1 gaat mischien een klein rolletje in een speelfilm spelen Details weet ik verder nog niet maar lijkt me wel leuk mijn fs1 tje in een film te zien
Das wel sjiek Jos, je FS1 in een film. Zou een perfecte reclame zijn voor ons als liefhebbers Die vastloper was bij de Oranje 1J5, schade is zuiger en cylinder naar de gallemiessen....