Zundapp vs FS1
zo daar ben ik weer
introductiekampen en ontgroeningen.. ga maandag aan de slag op de TU Delft dus heb het druk gehad
nog steeds geen reactie gekregen van de verkoper van de witte FS1 jammer genoeg, ook niet na een 2e mailtje.
Heb inmiddels ook iemand gemaild die een mooie gele fs1 aanbiedt. Helaas is de advertentie erg karig (zoals bij zoveel oldtimers, wat is dat toch) dus ik heb om wat meer informatie gevraagd. Ik wacht in spanning af
introductiekampen en ontgroeningen.. ga maandag aan de slag op de TU Delft dus heb het druk gehad
nog steeds geen reactie gekregen van de verkoper van de witte FS1 jammer genoeg, ook niet na een 2e mailtje.
Heb inmiddels ook iemand gemaild die een mooie gele fs1 aanbiedt. Helaas is de advertentie erg karig (zoals bij zoveel oldtimers, wat is dat toch) dus ik heb om wat meer informatie gevraagd. Ik wacht in spanning af

is er trouwens ergens een artikel oid over alle verschillende uitvoeringen van de FS1?
Dus de 2ru, 3e9 en al die codes die mij niks zeggen
op marktplaats worden ze bijna allemaal als "origineel" aangeboden met een code erbij, er blijkbaar vanuit gaande dat iedereen dan wel weet wat voor cilinder en carburateur erop zitten..
dat weet ik dus allemaal niet
Laat staan dat ik weet hoe hard ze ongeveer gaan want daar moet ik wel even rekening mee houden 

op marktplaats worden ze bijna allemaal als "origineel" aangeboden met een code erbij, er blijkbaar vanuit gaande dat iedereen dan wel weet wat voor cilinder en carburateur erop zitten..
dat weet ik dus allemaal niet

-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
- Jeti
- 17500km gereden
Kevin_91 schreef:is er trouwens ergens een artikel oid over alle verschillende uitvoeringen van de FS1?
dat weet ik dus allemaal nietLaat staan dat ik weet hoe hard ze ongeveer gaan want daar moet ik wel even rekening mee houden
Hoezo dat?
Modelgeschiedenis: http://www.fs1forum.com/Modelgeschiedenis.html
Verschillen tussen de modellen: http://www.fs1forum.com/Modelverschillen.html