Ik heb ook geen sleutel hok. De ruimte die ervoor in aanmerking zou kunnen komen, staat vol met brommers (maar wil nog wel een keer een verdieping in de garage maken, zodat ze dubbellaags kunnen staan en er meer ruimte is om te klussen (of voor nog meer brommers ).
drummer schreef:dan fabriceer ik zelf wel een liftje met wat katrollen en haken in het plafond enzo De meeste fietsliften gaan maar tot 25 heb ik gezien
uwe avator is kei rot, ik dacht da er een beest op men scherm liep
drummer schreef:dan fabriceer ik zelf wel een liftje met wat katrollen en haken in het plafond enzo De meeste fietsliften gaan maar tot 25 heb ik gezien
da krijgde van te veel Palm te drinken , dan ziede op den duur paardevliegen kruipen.
da krijgde van te veel Palm te drinken , dan ziede op den duur paardevliegen kruipen.
héhé, maar als ik aan duvel begin zien ik op den duur niks meer
hier ook eens foto's van mij werktplaats, ze ziet er elke paar weken wel helemaal anders uit.
op deze foto's staan meer dan de helft van men brommers er niet in