Vincent2 schreef:vandaag eindelijk alles losgekregen met luchthamer van vriend van m'n zus en dus alls in gereedheid gebracht. Nu enkel nog wachten op m'n f5b van jmpb en dan kan ik proberen of hij rijd.
Vincent2 schreef:vandaag eindelijk alles losgekregen met luchthamer van vriend van m'n zus en dus alls in gereedheid gebracht. Nu enkel nog wachten op m'n f5b van jmpb en dan kan ik proberen of hij rijd.
Doen jongen daar heb je veel plezier van, ipv zuigerstops en dergelijke rommel te gebruiken. Bij revisies is het enigste wat wij nog gebruiken om de moeilijker onderdelen los te halen, is de luchthamer en een doek om de los te halen stukken ietwat te blokkeren, en hiermee bedoel is b.v. een koppeling de ene klemt de korf vast met zijn handen en een doek, de andere bedient de luchthamer. Echt supergereedschap.
rise and shine schreef:Nog niet, en ga waarschijnlijk ook niets er mee doen. ik wil motor rijden
hehe ik kan al bijna een jaar motor rijden en nu sinds de nieuwe uitlaat onder mijn radian hangt heeft hij nog eens een heel end meer kracht, misschien nu net te veel dan 25kw maar dat kan mij niks schelen Ik moet over 2 weken afrijden voor auto
om 9 uur sochtends het stuur van mijn werkpaardje verandert
zat eerst een stokstuurtje op nu een motocross stuur ziet er minder mooi uit
'maar het zit wel lekkerder
Ontgrenste uitlaat onder de Yamaha Neo's van m'n pa gezet, ding liep eerst met moeite bergaf 45 km/h, nu als 'ie warm is net over de 60, best aardig voor een standaard ontgrenste snorscooter