de politie, je vriend

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Plaats reactie
Jelle

de politie, je vriend

Bericht door Jelle »

wat denk je van , warme dag, zon schijnt,

even rijden?

zie ik opeens een witte snuit voorbij steken, geen probleem ik ga wel effe aan de kant,

blauwe streep, nog een

shit politie

km-teller fs1= 65
km-teller politie= 75

blablabla, papieren invullen

gelukkig een waarschuwing en een overklokt hardritme als gevolg

brommer afstellen tot 45 en gaan tonen op de rollen

ik ga gewoon een ring in uitlaat steken denk ik.
daarna ofcourse er weer uit.

is er een bepaalde maat ofzo die je erin moet doen of is dat proberen?

en gaat hij niet opvallend slecht rijden?

ben er nog niet geod van , aloewel ik geen boete heb...
grappige is: ikw as negt aan het denken , stel je voor dat er politie achter me rijdt,; neeeih zal wel niet

ze zijn echt erg paraat deze zonnige dagen, de politiewagen reed net weg , of er passeerde al weer een combi :?
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Die %($@ politieauto's in België zijn echt veel te onopvallend gewoon!! :evil:
Jelle

Bericht door Jelle »

gewoon k*t dat ze met het mooie weer allemaal gaan zoeken naar ambras

wel geod dat het redelijk vriendelijke man was.

ben er nu nog niet goed van
zou zeggen ik wil een afstelling zodat ik kan kiezen tussen snel of traag, maar als je 75 rijdt doet die afstelling niet veel meer

eigenlijk wil ik hem als motor verzekern maar dan moet ik examen gaan afleggen :roll:
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

bij ons staan er normaal 2 per week inde lente maar er is er dit jaar nog geen een geweest :? :P
Jelle

Bericht door Jelle »

dit is echt de eerste keer dat ik actieve flikken zie

en dan het erge, tzijn nieens de flikke van mijn dorp, ze zijjn van een ader dorp, maar daar hebben ze niks te doen dus komen ze naar hier
RDFS1

Bericht door RDFS1 »

Niels schreef:Die %($@ politieauto's in België zijn echt veel te onopvallend gewoon!! :evil:

Zal 1 jaartje geleden zijn dat ik met de auto van vroegedienst naar huis reed.
Zit er in eens zo'n polo'tje achter me en maar met weinig afstand van mijn bumper.
Reed toen een bmw 320i en dacht ,zijn snotneuzen die willen racen,had er geen zin in om dat gedoe,tenslotte kwam ik van mijn werk en was moe.
Maar ze bleven kleven
Gaf gas en ze bleven op m'n lip zitten,uiteindelijk reed ik 150 op de weg naar mijn dorp. :roll:
De polo volgde mij het dorp binnen en ik keek verbaasd toen ze achter me de oprit op kwamen :shock:
Ik sprong uit mijn auto en dacht ,de eerste die uitstap sla je onder de auto door.
Stappen 2 agenten uit :lol:
slik..goedemiddag heren waarmee kan ik u helpen? :lol:

Niet alleen in Belgie rijden ze onopvallend..
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

dat had ik een paar maandjes geleden ook ik reed 140 en toen kwam er een mercedes dicht achter mij rijden
ik dacht $$%## wat moet die lul nou dus ik gas erop toen ging ik ongeveer 220 :roll: toen ging het bordje omhoog politie stop :evil: :evil:
rijbewijs kwijt en een dikke prent
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

een vriend van mij moest z'n kenteken papieren inleveren omdat er een beetje speling in het balhoofdlager zat .
dus wij reparen, afspraak met politie gemaakt voor keuring(was op die ene dag dat het hard sneeuwde) dus wij samen door de spekgladde sneeuw naar het politie buro :was die agent er niet en niemand anders kon ff naar zijn balhoofd kijken, of we morgen terug wilde komen.

wij die volgende dag gebeld: hij kon niet om 4 uur want hij wilde vroeg naar huis

week later er weer heen toen was ie er miraculeus wel maar keurde die hem af omdat zijn uitlaat te veel geluid maakt en omdat het schroefdraad van zijn voor as niet helemaal door de moer kwam
kon ie weer terug

smaller moertje erop gezet en de demper gedraaid zodat ie er anders uitzag : kreeg ie na 6 weken eindelijk zijn papieren terug.

raad mijn niveau van respect vor de heren in blauw
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

witloof schreef:gewoon k*t dat ze met het mooie weer allemaal gaan zoeken naar ambras

wel geod dat het redelijk vriendelijke man was.

ben er nu nog niet goed van
zou zeggen ik wil een afstelling zodat ik kan kiezen tussen snel of traag, maar als je 75 rijdt doet die afstelling niet veel meer

eigenlijk wil ik hem als motor verzekern maar dan moet ik examen gaan afleggen :roll:

Een motor heeft ook weer nadelen, verplicht om de 80 km/h wegen rijden. Als je fs1 net 75 km/h rijd is dat echt niet fijn en veilig..
Over die ring, er is niet echt een specifieke maat, maar gewoon trial and error
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

:evil: :evil: net weer een verbaal gehad omdat er geen kenteken plaatje op de zundapp zit :evil:
Laatst gewijzigd door dewaal op 12 apr 2007, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
rickhansen

Bericht door rickhansen »

Bij ons in het dorp was er ook een grote controle. Douane (schrijf ik het goed?) was er ook bij. Ze gingen gewoon controleren of je auto helemaal in orde was geloof ik. Maar ik hoorde verhalen dat je wel 45 minuten in de rij stond voor die controle, dat vind ik wel redelijk veel. Je zal maar haast hebben :(
dewaal
1000km gereden
1000km gereden

Bericht door dewaal »

ja als het mooi weer is komen die klootzakken in die nsb pakken weer naar buiten
rickhansen

Bericht door rickhansen »

dewaal schreef:ja als het mooi weer is komen die klootzakken in die nsb pakken weer naar buiten

hoho, het zijn ook maar mensen :P
mpro09
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door mpro09 »

rickhansen schreef:hoho, het zijn ook maar mensen :P

nou nee echt niet :D
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Tuurlijk wel.
Je weet toch onderhand dat er een kenteken op een bromfiets moet :P dan vind ik het niet gek dat ze er een boete voor geven.
Plaats reactie