Ik blijf elke keer het probleem hebben dan mn kop begint te lekken Ik had eerst een kapotgedraaid tapeinde maar zelfs ik die nu heb vervangen maakt het niks uit.. Elke keer doet ie het wel een tijdje maar dan begint ie toch weer te lekker Hoe kan dit toch?
Dat heb ik al verschillende keren gedaan Ik heb er net maar een dubbele pakking tussen gedaan en extra vast aangedraaid.. Heb er wel weer een tapeinde meer gemold maarja
klopt, maar een standaard fs1, of opgevoerde fs1 moet gewoon lekvrij te krijgen zijn zonder o-ring BTW, je freest een rand in de kop, geen rubbere o-ring Zorg ook dat het pasvlak van je cilinder goed recht is. ALs je kop recht is, kan je cilinder nog wel "krom" zijn. En gebruik je de hele tijd dezelfde pakking? Bij 2 pakkingen heb je vele meer kans op lekken. In principe moet 1 pakking ook goed zijn.
De kop pakking kan je het beste vervangen. Als je een koperen pakking heb kun je proberen die het even op te warmen en weer laten afkoelen zodat het weer in de goede vorm gaat.
Als ik jouw was zal ik gewoon het even proberen met een nieuwe koppakking. Het zou natuurlijk ook niet langs de kop maar juist langs de bovenkant van je cilinder kunnen lekken. Heb je die ook al goed bekeken.
succes
BTW een nieuwe/gebruikte kop kost niet veel
edit: Tombo was weer's sneller
Laatst gewijzigd door The Hunter op 11 apr 2007, 18:37, 2 keer totaal gewijzigd.
k had zon brede kop gekocht maar toen ik hem erop ging zetten was ik de nieuwe pakking kwijt en ginger een tapeind stuk
k heb net de nieuwe pakking erop gezet en er nieuwe tapeinden in gezet en nu lekt ie geloof ik niet meer
maar hij wil nogsteeds niet aan som wel maar dan valt ie na een tijdje weer uit
en onder het aankicken komt er soms een harde tssssj uit de uitlaat als of er ergens lucht vast zat ofzo