ik zit ff vast
-
- 2500km gereden
ik zit ff vast
ik ben nu al een uur met de bedrading bezig van een p,tje zijcontact dus.
alle kleuren zijn aangesloten, echter ik zit met de zwart/witte draden in mijn draadboom gaat er ook een naar de koplamp.
in dekoplamp heeft deze een vrouwtje als stekker aan de accukant is het een mannetje.
van het zijcontact heb ik een zwarte draad deze zou volgens het schema bij de zwart/witte bobinedraad moeten naar de ontsteking.
ik heb van alles geprobeerd maar krijg geen vonk ook niet met een extra massadraad aan de bougie.
de brommer heeft wel gevonkt maar nu vertikt hij het.
ik twijfel nu zelfs of de zwate draad van het contactslot niet gewoon aan massa moet liggen.
als iemand de oplossing weet hoor ik t graag.
alle kleuren zijn aangesloten, echter ik zit met de zwart/witte draden in mijn draadboom gaat er ook een naar de koplamp.
in dekoplamp heeft deze een vrouwtje als stekker aan de accukant is het een mannetje.
van het zijcontact heb ik een zwarte draad deze zou volgens het schema bij de zwart/witte bobinedraad moeten naar de ontsteking.
ik heb van alles geprobeerd maar krijg geen vonk ook niet met een extra massadraad aan de bougie.
de brommer heeft wel gevonkt maar nu vertikt hij het.
ik twijfel nu zelfs of de zwate draad van het contactslot niet gewoon aan massa moet liggen.
als iemand de oplossing weet hoor ik t graag.
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
-
- 2500km gereden
hebben jullie mooi goed ik verwacht nee ik zeg dat ie aankomende week loopt
Ik heb gisteren nog wat onderdelen besteld een uitlaat carberateur, kabels, accu en het komplete remsysteem (voeringen voor en achter remstang remkabel sterassen voor en achter en remsleutels)
Ik kwam er vanmiddag achter dat de zuigerveer van de aluminium fs1 cilinder gebroken is, ik moet dus eerst kijken waar ik een zuigerveer voor deze zuiger kan kopen.
Ik heb nog een orginele f5b deze gaat er nu tijdelijk op.
Dat starten gaan we donderdag proberen peter
Dat rondje gaan we rijden tombo
Ik wil er zowieso mee naar de waal voor het vuurwerk in de vierdaagseweek
Verlopig is de uitvoering chroom frame, chrome koplamp en oren, chroom zijkappen en schokdempers, chroom voorpootjes en balhoofd,en stuur en tellerplaat.
oja en de spaak wielen.
De chroom tank moet eerst een tank cure behandeling hebben

Ik heb gisteren nog wat onderdelen besteld een uitlaat carberateur, kabels, accu en het komplete remsysteem (voeringen voor en achter remstang remkabel sterassen voor en achter en remsleutels)
Ik kwam er vanmiddag achter dat de zuigerveer van de aluminium fs1 cilinder gebroken is, ik moet dus eerst kijken waar ik een zuigerveer voor deze zuiger kan kopen.
Dat starten gaan we donderdag proberen peter

Dat rondje gaan we rijden tombo

Ik wil er zowieso mee naar de waal voor het vuurwerk in de vierdaagseweek

Verlopig is de uitvoering chroom frame, chrome koplamp en oren, chroom zijkappen en schokdempers, chroom voorpootjes en balhoofd,en stuur en tellerplaat.
oja en de spaak wielen.

- Tombo
- 17500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
joscabrio schreef:hebben jullie mooi goed ik verwacht nee ik zeg dat ie aankomende week loopt![]()
Dat starten gaan we donderdag proberen peter![]()
Dat rondje gaan we rijden tombo![]()
Ik wil er zowieso mee naar de waal voor het vuurwerk in de vierdaagseweek![]()
oja en de spaak wielen.
heb ik zelf ook gedaan bij JMPB een malossie zuigerveer van een puch maxi, ik zal je alleen waarschuwen dat de zuigerveren teveel speling hebben op de cilinder en dus niet goed zijn en ik heb daar door ook een keertje een warmloper/vastloper door gekregen omdat hij rond kon draaien in het gat om de zuiger heen

ik zou een nieuwe zuiger gaan bestellen want de veren zijn moeilijk om te vinden
-
- 2500km gereden
Nostalgie ja zowieso met een fs1 van 36 jaar oud ergens heen rijden met een doel in de gedachten blijft een gok
Tombo ik ga via de nieuwe markt in die bocht daar dan kan ik er op blijven zitten
Ik ga ook niet alle avonden de stad in hoor kost teveel
Verkoopt JMPB die zuigers ook met 1 zuigerveer?

Tombo ik ga via de nieuwe markt in die bocht daar dan kan ik er op blijven zitten

Ik ga ook niet alle avonden de stad in hoor kost teveel

- Triforce
- 2500km gereden
joscabrio schreef:Nostalgie ja zowieso met een fs1 van 36 jaar oud ergens heen rijden met een doel in de gedachten blijft een gok![]()
Tombo ik ga via de nieuwe markt in die bocht daar dan kan ik er op blijven zitten![]()
Ik ga ook niet alle avonden de stad in hoor kost teveel![]()
Nope, alleen leertouwer en vdh parts hebben de asso zuigers en ze zijn geen klein prijsje.
- PD
- 1250km gereden
Triforce schreef:joscabrio schreef:Nostalgie ja zowieso met een fs1 van 36 jaar oud ergens heen rijden met een doel in de gedachten blijft een gok![]()
Tombo ik ga via de nieuwe markt in die bocht daar dan kan ik er op blijven zitten![]()
Nope, alleen leertouwer en vdh parts hebben de asso zuigers en ze zijn geen klein prijsje.
kwalitijd kost nu eenmaal doekoes
- Triforce
- 2500km gereden
PD schreef:Triforce schreef:joscabrio schreef:Nostalgie ja zowieso met een fs1 van 36 jaar oud ergens heen rijden met een doel in de gedachten blijft een gok![]()
kwalitijd kost nu eenmaal doekoes
jah klopt, alleen ze hebben de juiste zuigers niet meer volgens mij